A budapesti repülőtér fennállása óta még soha nem fordult meg annyi utas a repülőtéren, mint 2017-ben. Ezzel a magyar főváros repülőtere jelentős mértékben hozzájárult a hazai turizmus fejlődéséhez, a magyar idegenforgalom növekedéséhez és felzárkózott Európa legdinamikusabban fejlődő légikikötői közé.
Budapestről 2017-ben 44 különböző légitársaság 45 ország összesen 125 repülőterét tette elérhetővé az utasok számára. Jelentősen javultak a cargo-forgalom mutatói is a magyar piacon, hiszen csak tavaly több mint 127 000 tonna áru érkezett és indult Budapestről.
A légiforgalom mellett jelentős fejlesztéseket hajtott végre a repülőtér az utasoknak nyújtott kereskedelmi szolgáltatások területén is. Így például a repülőtér közel ezer férőhellyel bővítette tavaly a parkolóhelyek számát, ami mostanra eléri a 4 700-at. 2017 márciusától új hirdetési partner vette át a kültéri reklám portfoliót a jelentős nemzetközi tapasztalattal bíró IAAC (International Airport Advertising Corporation) személyében. Számos repülőtéri kereskedelmi egység megújult (Heinemann Duty Free üzlet a 2B Terminálon, Leroy étterem a SkyCourtban, valamennyi Relay könyv és újságüzlet) és új partnerek is megjelentek a kínálatban (Twinset butik a 2A terminálon és a Camden Food étterme a SkyCourtban). Az egyre növekvő utasforgalom igényei miatt jelenleg is zajlik egy jelentős bővítés és szolgáltatás fejlesztés a SkyCourt éttermi szintjén.