Németországban Bundesliga játékosok irányítják hazánk kedvező ár-érték arányára a németek figyelmét. A kampány fő üzenete: „Jetzt 20% mehr Urlaub fürs Geld”(Most 20%-kal több nyaralás a pénzéért). Április 15-19. között rendezték meg Karintia legnagyobb szabadidős és utazási seregszemléjét, a klagenfurti „Freizeit” kiállítást és vásárt, amelyen az MT Zrt. folytatta a „Verdoppeltes Urlaubsbudget” (Nálunk pénze duplán számít) osztrák kampányát, amely az euró igen magas magyarországi vásárlóértékét állítja fókuszba. A társaság április 22-29. között egyhetes Budapest-kampányt szervez a Top 10 francia on-line utazási portál közé tartozó opodo.fr-en. Az akció az euró magas magyarországi vásárlóértékét állítja fókuszba, és felhívja az internetező franciák figyelmét arra a tényre, hogy az eurójuk ma Budapesten többet ér. Az áprilisi egyhetes kampány folytatására május 13-20. között kerül sor. Április 16-19. között tartották Barcelonában a hagyományos Katalán Idegenforgalmi Kiállítást. Az esemény alatt Németh József, az MT Zrt. spanyolországi külképviselet-vezetője két rádióadó turisztikai műsorában is külön hangsúlyozta az Euró/Forint árfolyamváltozás előnyét a beutazó turisták számára. A MT Zrt. koppenhágai külképviselete a csoportos utaztatásra specializálódott dán Net Travel Service utazási irodával folytatott tárgyalásokat, amely során a külképviselet hangsúlyozta hazánk kiváló ár-érték arányát, illetve hogy a dán korona jelenleg mennyit ér Magyarországon. A tárgyalás eredményeként az iroda egy speciális csomagajánlatot állított össze, amelyet hírlevélben juttatott el az üzleti partnerei számára. Nem az MT Zrt. nevéhez fűződik ugyan, de beutazó turizmusunk malmára hajthatja a vizet, hogy a svéd döntéshozók első számú hírforrása, a Dagens Industri gazdasági napilap, április 20-án budapesti fotókkal illusztrált cikket közölt „Itt a svéd korona még most is király!” címmel. A cikkben a Forex valutaváltó cég adataira támaszkodva elemzik, hogy az utóbbi hónapokban megrendült svéd valuta árfolyama miatt a legtöbb országba jelentősen megdrágult az utazás. A cikk kiemeli a kivételeket, Európán belül Magyarországot.
Az árfolyamelőnnyel kampányol külpiacain az MT Zrt.
Számtalan küldőpiacon kezdett offenzív kampányba a Magyar Turizmus Zrt., hogy a válság idején a legnagyobb hatású hívószavakkal, a jó árral csalogassa hazánkba Európa lakosait.

Elindult a Scoot Bécs-Szingapúr járata
Ünnepélyes keretek között fogadták Bécsben a Scoot első közvetlen szingapúri járatát.

Több ország is csatlakozott a spanyolok poggyász csatájához
Tizenkét ország fogyasztóvédelmi szervezete csatlakozott a spanyol kezdeményezéshez.

IATA: Erősödő nyereség a szélsőséges időjárás ellenére is
A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) szerint a légitársaságok a gazdasági és geopolitikai bizonytalanságok ellenére is erős nyereséggel számolhatnak 2025-ben.

Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán
A listára valamennyi Suriname-ban és Tanzániában engedélyezett légi fuvarozó felkerült.

Épülhet a repülőtéri gyorsvasút
A beruházás előkészítése az ezt részletező kormányhatározat alapján elkezdődött, a koncessziós pályázatokat fél éven belül kiírhatják.

Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között
A politikus közölte, az új kompjárattal erősíteni kívánják a baráti és gazdasági kapcsolatokat a két ország között.

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours
Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál
A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.

Repülési élmény autista gyerekeknek
Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt
2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.