Az árfolyamelőnnyel kampányol külpiacain az MT Zrt.

Számtalan küldőpiacon kezdett offenzív kampányba a Magyar Turizmus Zrt., hogy a válság idején a legnagyobb hatású hívószavakkal, a jó árral csalogassa hazánkba Európa lakosait.

Németországban Bundesliga játékosok irányítják hazánk kedvező ár-érték arányára a németek figyelmét. A kampány fő üzenete: „Jetzt 20% mehr Urlaub fürs Geld”(Most 20%-kal több nyaralás a pénzéért). Április 15-19. között rendezték meg Karintia legnagyobb szabadidős és utazási seregszemléjét, a klagenfurti „Freizeit” kiállítást és vásárt, amelyen az MT Zrt. folytatta a „Verdoppeltes Urlaubsbudget” (Nálunk pénze duplán számít) osztrák kampányát, amely az euró igen magas magyarországi vásárlóértékét állítja fókuszba. A társaság április 22-29. között egyhetes Budapest-kampányt szervez a Top 10 francia on-line utazási portál közé tartozó opodo.fr-en. Az akció az euró magas magyarországi vásárlóértékét állítja fókuszba, és felhívja az internetező franciák figyelmét arra a tényre, hogy az eurójuk ma Budapesten többet ér. Az áprilisi egyhetes kampány folytatására május 13-20. között kerül sor. Április 16-19. között tartották Barcelonában a hagyományos Katalán Idegenforgalmi Kiállítást. Az esemény alatt Németh József, az MT Zrt. spanyolországi külképviselet-vezetője két rádióadó turisztikai műsorában is külön hangsúlyozta az Euró/Forint árfolyamváltozás előnyét a beutazó turisták számára. A MT Zrt. koppenhágai külképviselete a csoportos utaztatásra specializálódott dán Net Travel Service utazási irodával folytatott tárgyalásokat, amely során a külképviselet hangsúlyozta hazánk kiváló ár-érték arányát, illetve hogy a dán korona jelenleg mennyit ér Magyarországon. A tárgyalás eredményeként az iroda egy speciális csomagajánlatot állított össze, amelyet hírlevélben juttatott el az üzleti partnerei számára. Nem az MT Zrt. nevéhez fűződik ugyan, de beutazó turizmusunk malmára hajthatja a vizet, hogy a svéd döntéshozók első számú hírforrása, a Dagens Industri gazdasági napilap, április 20-án budapesti fotókkal illusztrált cikket közölt „Itt a svéd korona még most is király!” címmel. A cikkben a Forex valutaváltó cég adataira támaszkodva elemzik, hogy az utóbbi hónapokban megrendült svéd valuta árfolyama miatt a legtöbb országba jelentősen megdrágult az utazás. A cikk kiemeli a kivételeket, Európán belül Magyarországot.


Halálos hajóbaleset Verőcénél - még tart az áldozatok felkutatása

Halálos hajóbaleset Verőcénél - még tart az áldozatok felkutatása 

A parton, a vízen és a vízben, valamint hőkamerás és egyéb drónokkal a levegőből is keresik a szombat éjjel Verőcénél balesetet szenvedett hajó eltűnt utasait.
Code share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között

Code share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között 

Ennek értelmében utasaiknak nagyobb rugalmasságot biztosítanak a két ország közötti utazás esetén.
Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál

Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál 

Tovább bővül a flotta és az útvonalhálózat.
Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé

Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé 

A hagyományos autók már nem kelendőek.
Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések

Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések 

...és a nagyszabású építkezések folytatódnak tovább.
Luxusdivatmárka a fedélzeten

Luxusdivatmárka a fedélzeten 

A készletet a China Airlines környezeti fenntarthatósági filozófiája jellemzi.
Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában

Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában 

Az idei nyári szezonban az airBaltic hat új célállomásra indít járatot Rigából, ezzel már több mint 70 útvonalat kínálnak a lett fővárosból.
Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje?

Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje? 

Ha igen, akkor május 11-én, szombaton módja lesz rá, hogy alaposan megtekintse.
Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson

Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson 

A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval?

Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval? 

A partnerség alapja a két globális óriás kiválóság és győzelem iránti közös szenvedélyét.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.