Az árfolyamelőnnyel kampányol külpiacain az MT Zrt.

Számtalan küldőpiacon kezdett offenzív kampányba a Magyar Turizmus Zrt., hogy a válság idején a legnagyobb hatású hívószavakkal, a jó árral csalogassa hazánkba Európa lakosait.

Németországban Bundesliga játékosok irányítják hazánk kedvező ár-érték arányára a németek figyelmét. A kampány fő üzenete: „Jetzt 20% mehr Urlaub fürs Geld”(Most 20%-kal több nyaralás a pénzéért). Április 15-19. között rendezték meg Karintia legnagyobb szabadidős és utazási seregszemléjét, a klagenfurti „Freizeit” kiállítást és vásárt, amelyen az MT Zrt. folytatta a „Verdoppeltes Urlaubsbudget” (Nálunk pénze duplán számít) osztrák kampányát, amely az euró igen magas magyarországi vásárlóértékét állítja fókuszba. A társaság április 22-29. között egyhetes Budapest-kampányt szervez a Top 10 francia on-line utazási portál közé tartozó opodo.fr-en. Az akció az euró magas magyarországi vásárlóértékét állítja fókuszba, és felhívja az internetező franciák figyelmét arra a tényre, hogy az eurójuk ma Budapesten többet ér. Az áprilisi egyhetes kampány folytatására május 13-20. között kerül sor. Április 16-19. között tartották Barcelonában a hagyományos Katalán Idegenforgalmi Kiállítást. Az esemény alatt Németh József, az MT Zrt. spanyolországi külképviselet-vezetője két rádióadó turisztikai műsorában is külön hangsúlyozta az Euró/Forint árfolyamváltozás előnyét a beutazó turisták számára. A MT Zrt. koppenhágai külképviselete a csoportos utaztatásra specializálódott dán Net Travel Service utazási irodával folytatott tárgyalásokat, amely során a külképviselet hangsúlyozta hazánk kiváló ár-érték arányát, illetve hogy a dán korona jelenleg mennyit ér Magyarországon. A tárgyalás eredményeként az iroda egy speciális csomagajánlatot állított össze, amelyet hírlevélben juttatott el az üzleti partnerei számára. Nem az MT Zrt. nevéhez fűződik ugyan, de beutazó turizmusunk malmára hajthatja a vizet, hogy a svéd döntéshozók első számú hírforrása, a Dagens Industri gazdasági napilap, április 20-án budapesti fotókkal illusztrált cikket közölt „Itt a svéd korona még most is király!” címmel. A cikkben a Forex valutaváltó cég adataira támaszkodva elemzik, hogy az utóbbi hónapokban megrendült svéd valuta árfolyama miatt a legtöbb országba jelentősen megdrágult az utazás. A cikk kiemeli a kivételeket, Európán belül Magyarországot.


Elindult a Scoot Bécs-Szingapúr járata

Elindult a Scoot Bécs-Szingapúr járata 

Ünnepélyes keretek között fogadták Bécsben a Scoot első közvetlen szingapúri járatát.
Több ország is csatlakozott a spanyolok poggyász csatájához

Több ország is csatlakozott a spanyolok poggyász csatájához 

Tizenkét ország fogyasztóvédelmi szervezete csatlakozott a spanyol kezdeményezéshez.
IATA: Erősödő nyereség a szélsőséges időjárás ellenére is

IATA: Erősödő nyereség a szélsőséges időjárás ellenére is 

A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) szerint a légitársaságok a gazdasági és geopolitikai bizonytalanságok ellenére is erős nyereséggel számolhatnak 2025-ben.
Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán

Újabb légitársaságok az uniós tiltólistán 

A listára valamennyi Suriname-ban és Tanzániában engedélyezett légi fuvarozó felkerült.
Épülhet a repülőtéri gyorsvasút

Épülhet a repülőtéri gyorsvasút 

A beruházás előkészítése az ezt részletező kormányhatározat alapján elkezdődött, a koncessziós pályázatokat fél éven belül kiírhatják.
Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között

Kompjárat indult Dubrovnik és Kotor között 

A politikus közölte, az új kompjárattal erősíteni kívánják a baráti és gazdasági kapcsolatokat a két ország között.
Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours 

Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.
Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.