A légitársaságok harcolnak az online csalók elleni harc élvonalában, hiszen összes bevételük 33 százaléka e-kereskedelemből származik, körülbelül háromszor annyi, mint a nem utaztatással foglalkozó cégeknél. Az a mód, ahogyan a légitársaságok kezelik az online csalásokat, nagyon eltérő. Az üzleti utazásra specializálódott, drágább jegyeket értékesítő légitársaságok profitvédő intézkedéseket hoznak, míg a szűkebb büdzséből gazdálkodó diszkont társaságok inkább a veszteség megtérülésén dolgoznak. Általában a drágább légitársaságok használják a legfondorlatosabb detektívmódszereket (6,5 eszközt vetnek be légitársaságonként), itt a legnagyobb a manuális ellenőrzések aránya (47 százalék), és ők utasítják el a legtöbb foglalást (3,3 százalékot), mert csalásra gyanakodnak. A fapados légitársaságok használják legkevésbé a szűrőket (4,9 százalék az arányuk), kevés náluk az ellenőrzés (13 százalék), és kevés foglalást utasítanak el (2 százalék). Az eltérő stratégia eltérő eredményt is hozott: a drága légitársaságok árbevételül 1,1 százalékét veszítették el, míg a fapadosok 1,6 százalékát. A jó hír az, hogy van megoldás: „törekedni kell minél több csalás leleplezésére. Ez az egyik leggyorsabb mód a költségek csökkentésére” – mondta Christopher Staab, a kutatásba bevont Airline Information partnere. Akif Khan, a CyberSource UK igazgatója ehhez azt teszi hozzá: „Ezek a felfedezések nyilvánvalóvá teszik, hogy a légitársaságoknak szükségük van automatizált, holisztikus megközelítésre. A kulcs a szűrés automatizálása. Hetek alatt megjelenhetnek az első eredmények.”
Az online csalók elleni harc éllovasai: a légitársaságok
Évente több mint 1,4 milliárd dollárt vesztenek a légitársaságok az online csalások miatt világszerte. Ez az online tevékenységükből származó bevétel 1,3 százaléka – állítja legújabb felmérésében a CyberSource Corporation.
Halálos hajóbaleset Verőcénél - még tart az áldozatok felkutatása
A parton, a vízen és a vízben, valamint hőkamerás és egyéb drónokkal a levegőből is keresik a szombat éjjel Verőcénél balesetet szenvedett hajó eltűnt utasait.
Code share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között
Ennek értelmében utasaiknak nagyobb rugalmasságot biztosítanak a két ország közötti utazás esetén.
Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál
Tovább bővül a flotta és az útvonalhálózat.
Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé
A hagyományos autók már nem kelendőek.
Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések
...és a nagyszabású építkezések folytatódnak tovább.
Luxusdivatmárka a fedélzeten
A készletet a China Airlines környezeti fenntarthatósági filozófiája jellemzi.
Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában
Az idei nyári szezonban az airBaltic hat új célállomásra indít járatot Rigából, ezzel már több mint 70 útvonalat kínálnak a lett fővárosból.
Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje?
Ha igen, akkor május 11-én, szombaton módja lesz rá, hogy alaposan megtekintse.
Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson
A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval?
A partnerség alapja a két globális óriás kiválóság és győzelem iránti közös szenvedélyét.
Interjú
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”
Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal
Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.