A társaság a továbbiakban – a 2011. évi, „Új vizeken” c. marketingtervében deklarált módon – az izraeli piacra irányuló marketingtevékenységét Budapestről koordinálva látja el. A nemzeti turisztikai marketingszervezet izraeli referense Boros-Vágvölgyi Zsófia, elérhetőségei: telefon: 06-1-488-8736, e-mail: [email protected]
A Magyar Turizmus Zrt-nek először 2000-től 2004-ig működött képviselete Izraelben, majd négy év szünet után 2008 decemberében nyitották meg újra az irodát - írja a Turizmus Online.
Mint ismeretes, a Magyar Turizmus Zrt. 2011. évi marketingtervében az egyes küldőországokat két kategóriába – B2C, illetve B2B piacok – sorolta üzleti potenciál, trendek és utazási szokások szerint. Izraelt B2B piacként kezeli a társaság, azaz olyan országként, ahonnan a turisták kevesebben és jellemzően szervezetten, azaz utazási irodákon keresztül érkeznek. Az ilyen országokban – így Izraelben is – a nemzeti turisztikai marketingszervezet az utazásszervezők megnyerésére helyezi a hangsúlyt, és marketingtevékenysége során a szakmai értékesítés-ösztönzés kerül előtérbe. (Turizmus Online)