A repülőteret üzemeltető cég standjánál több mint 4 ezer látogató regisztrálta magát és a félszázat is meghaladta azon érdeklődők száma, akik repülőjegyet foglaltak a helyszínen.
A Budapest Airport az „A” pavilonban mutatta be a repülőtér szolgáltatásait, a légitársasági partnerek, a kereskedelmi és vendéglátó cégek kínálatát. A kiállítási terület a most felépült SkyCourt terminálépületet idézte, ennek megfelelően egy várócsarnokra hasonlított, kényelmes széksorokkal, utastájékoztató feliratokkal és egy hatalmas kivetítővel, amely a forgalmi előtéren zajló eseményeket mutatta be. A nem mindennapi installáció nagy sikert aratott a mintegy hatvanezres közönség körében, a stand előtt sokszor kígyózó sorok álltak, az „utascsarnok” kényelmes foteljeiben pedig szívesen pihentek meg a több órás sétában elfáradt látogatók százai.
A hatalmas és egyedi stand nemcsak látványos, hanem egyben interaktív is volt, hiszen akár helyben is lehetett repülőjegyeket foglalni. Már az első nap többen ismerkedtek a rendszerrel, összességében pedig több mint félszáz repülőjegyet foglaltak a látogatók a háromnapos kiállítás alatt.
A lenyűgöző építészeti megoldások sorát felvonultató „igazi” SkyCourtot legközelebb a március 19-20-i nyílt napok alkalmával tekintheti meg a nagyközönség, majd 27-én hajnalban az épület megnyitja kapuit az utazóközönség előtt.