Habár a Tile & Inspire leginkább a Facebook-ra helyezi a hangsúlyt, a kampány hozzáférhető mindenki számára az Interneten. Hollandiában a Hyves-en is elérhető. Azoknak, akiknek nincs Facebook vagy Hyves profiljuk, ugyanúgy készíthetnek delfti kékporcelánt maguknak a www.tileyourself.com weboldalon, és így esélyük van az általuk készített kreatívval felkerülni a KLM repülőgép testére. A repülőgépre szánt üzenetek kínai, holland, angol, német, norvég, portugál, orosz, svéd, francia és spanyol nyelveken készíthetők el. Végül, a legjobb üzeneteket ráhelyezik a repülőgépre, amely elrepíti azokat több célállomásra is.
Erik Varwijk, a KLM ügyvezető igazgatója nyilatkozta: “Ezzel az új kampánnyal a KLM további lépest tesz a Az élmény útközben kezdődik stratégiájában. A Tile & Inspire kampány egy újabb kezdeményezés, hogy ösztönözzük utasainkat világszerte és aktíváljuk őket, ahogyan ezt tettük a sikeres KLM surprise és az egész világon eleterjedt Luggage tag kampányunkkal is”.
A delfti kékporcelánok a holland kultúra része. A kékporcelánokat általában holland jelképekkel díszítik, mint például szélmalmokkal vagy halászhajókkal. Ezeket a holland képeket sokszor néhány bölcs mondással vagy inspiráló közmondással egészítik ki. Sok éven keresztül a holland házakat ilyen kékporcelánokkal díszítették.
Facebook porcelánok a KLM Boeingján
A KLM Holland Királyi Légitársaság arra ösztönzi a Facebook rajongókat, hogy cseréljék le Facebook profil fotójukat egy inspiráló üzenettel körülvett delfti kékporcelánra. A legérdekesebb kékporcelán kreatívokat egy igazi KLM Boeing 777-200-as repülőgépre helyezik el. A 2011. április 27-én indult kampány neve Tile & Inspire - tájékoztatta a Turizmus Online-t a légitársaság.
Halálos hajóbaleset Verőcénél - még tart az áldozatok felkutatása
A parton, a vízen és a vízben, valamint hőkamerás és egyéb drónokkal a levegőből is keresik a szombat éjjel Verőcénél balesetet szenvedett hajó eltűnt utasait.
Code share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között
Ennek értelmében utasaiknak nagyobb rugalmasságot biztosítanak a két ország közötti utazás esetén.
Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál
Tovább bővül a flotta és az útvonalhálózat.
Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé
A hagyományos autók már nem kelendőek.
Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések
...és a nagyszabású építkezések folytatódnak tovább.
Luxusdivatmárka a fedélzeten
A készletet a China Airlines környezeti fenntarthatósági filozófiája jellemzi.
Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában
Az idei nyári szezonban az airBaltic hat új célállomásra indít járatot Rigából, ezzel már több mint 70 útvonalat kínálnak a lett fővárosból.
Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje?
Ha igen, akkor május 11-én, szombaton módja lesz rá, hogy alaposan megtekintse.
Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson
A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval?
A partnerség alapja a két globális óriás kiválóság és győzelem iránti közös szenvedélyét.
Interjú
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”
Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal
Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.