Habár a Tile & Inspire leginkább a Facebook-ra helyezi a hangsúlyt, a kampány hozzáférhető mindenki számára az Interneten. Hollandiában a Hyves-en is elérhető. Azoknak, akiknek nincs Facebook vagy Hyves profiljuk, ugyanúgy készíthetnek delfti kékporcelánt maguknak a www.tileyourself.com weboldalon, és így esélyük van az általuk készített kreatívval felkerülni a KLM repülőgép testére. A repülőgépre szánt üzenetek kínai, holland, angol, német, norvég, portugál, orosz, svéd, francia és spanyol nyelveken készíthetők el. Végül, a legjobb üzeneteket ráhelyezik a repülőgépre, amely elrepíti azokat több célállomásra is.
Erik Varwijk, a KLM ügyvezető igazgatója nyilatkozta: “Ezzel az új kampánnyal a KLM további lépest tesz a Az élmény útközben kezdődik stratégiájában. A Tile & Inspire kampány egy újabb kezdeményezés, hogy ösztönözzük utasainkat világszerte és aktíváljuk őket, ahogyan ezt tettük a sikeres KLM surprise és az egész világon eleterjedt Luggage tag kampányunkkal is”.
A delfti kékporcelánok a holland kultúra része. A kékporcelánokat általában holland jelképekkel díszítik, mint például szélmalmokkal vagy halászhajókkal. Ezeket a holland képeket sokszor néhány bölcs mondással vagy inspiráló közmondással egészítik ki. Sok éven keresztül a holland házakat ilyen kékporcelánokkal díszítették.
Facebook porcelánok a KLM Boeingján
A KLM Holland Királyi Légitársaság arra ösztönzi a Facebook rajongókat, hogy cseréljék le Facebook profil fotójukat egy inspiráló üzenettel körülvett delfti kékporcelánra. A legérdekesebb kékporcelán kreatívokat egy igazi KLM Boeing 777-200-as repülőgépre helyezik el. A 2011. április 27-én indult kampány neve Tile & Inspire - tájékoztatta a Turizmus Online-t a légitársaság.

Nosztalgiajáratok a Gyermekvasúton
A tavaszi szünetben nosztalgiajáratok közlekednek.

Kína visszaküldött a gyártónak egy vadiúj Boeing repülőgépet
Az utasszállító gép 55 millió dolláros ára 125 százalékkal nőtt volna az Amerikai Egyesült Államokban bevezetett kétoldalú vámok miatt.

Elindult a dunai hajózási szezon
Korszerűbb belső terek, kávéházi hangulat, vacsorahajók.

A SIA felújítja a szingapúri reptéren lévő váróhelyiségeit
A Singapore Airlines felújítja a Changi repülőtéren lévő váróit.

Jön a nyár, érkeznek az új Flixbus-ok
2025-ben 15 százalékkal több úti cél érhető el, mint tavaly.

Jönnek az új Bubik
Teljes megújuláson megy keresztül a fővárosi közbringarendszere.

Légügyi cég stratégiai megállapodása az egyre szeszélyesebb időjárás miatt
A HungaroControl szorosabb együttműködésbe kezdett hazánk meteorológiai szolgáltatójával, a HungaroMet-tel.

Fent a fedélzeten az utas, és nem tudja hová tart a SAS
Az utasok csak a landolás után tudják meg, hova érkeztek.

Kedden, szerdán ne a megszokott rutinból közlekedjen Budapesten!
Mert a fővárosban kedd délutántól szerda estig tartó gyűlés miatt ismét jelentős torlódásokra kell számítani.

Egyetlen szendvics sem vihető be az Egyesült Királyságba
Az európai kontinens több országában terjedő fertőző száj- és körömfájás miatt a hús- és tejtermékek személyes célú behozatali tilalmát kiterjesztik az összes uniós tagállamra.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.