Habár a Tile & Inspire leginkább a Facebook-ra helyezi a hangsúlyt, a kampány hozzáférhető mindenki számára az Interneten. Hollandiában a Hyves-en is elérhető. Azoknak, akiknek nincs Facebook vagy Hyves profiljuk, ugyanúgy készíthetnek delfti kékporcelánt maguknak a www.tileyourself.com weboldalon, és így esélyük van az általuk készített kreatívval felkerülni a KLM repülőgép testére. A repülőgépre szánt üzenetek kínai, holland, angol, német, norvég, portugál, orosz, svéd, francia és spanyol nyelveken készíthetők el. Végül, a legjobb üzeneteket ráhelyezik a repülőgépre, amely elrepíti azokat több célállomásra is.
Erik Varwijk, a KLM ügyvezető igazgatója nyilatkozta: “Ezzel az új kampánnyal a KLM további lépest tesz a Az élmény útközben kezdődik stratégiájában. A Tile & Inspire kampány egy újabb kezdeményezés, hogy ösztönözzük utasainkat világszerte és aktíváljuk őket, ahogyan ezt tettük a sikeres KLM surprise és az egész világon eleterjedt Luggage tag kampányunkkal is”.
A delfti kékporcelánok a holland kultúra része. A kékporcelánokat általában holland jelképekkel díszítik, mint például szélmalmokkal vagy halászhajókkal. Ezeket a holland képeket sokszor néhány bölcs mondással vagy inspiráló közmondással egészítik ki. Sok éven keresztül a holland házakat ilyen kékporcelánokkal díszítették.
Facebook porcelánok a KLM Boeingján
A KLM Holland Királyi Légitársaság arra ösztönzi a Facebook rajongókat, hogy cseréljék le Facebook profil fotójukat egy inspiráló üzenettel körülvett delfti kékporcelánra. A legérdekesebb kékporcelán kreatívokat egy igazi KLM Boeing 777-200-as repülőgépre helyezik el. A 2011. április 27-én indult kampány neve Tile & Inspire - tájékoztatta a Turizmus Online-t a légitársaság.

SIA Csoport: éves összegzés a 2024. évi teljesítményről
A Csoport bevétele 527 millió dollárral (+2,8%) nőtt az egy évvel korábbihoz képest, és így 19 540 millió dolláros rekordot ért el.

Új kompjárat Málta és Szicília között
Az út körülbelül két órát vesz igénybe.

Erősen indult a balatoni hajóforgalom a szezonnyitó óta
A tavaszi szünet sikerét követően a májusi hosszú hétvége is minden várakozást felülmúlt a balatoni hajózásban.

Már készül a balatoni főszezonra a MÁV
Pályafelújításokkal készül a balatoni főszezonra a MÁV, ezért erre a hétre időzítették a vágányzárat Székesfehérvár és Lepsény között.

Belépési korlátozások a madridi repülőtéren
A közleményben nem tértek ki arra, hogy a korlátozást pontosan mikortól vezetik be.

Leáll a máltai légitársaság
A leállás magyarországi járatpárokat is érint.

A KLM újraindítja izraeli járatait
A légitársaság szerint a körülmények kellően javultak a szolgáltatások újraindításához.

IATA : új szempontok a biztonságosabb földi kiszolgálás érdekében
A hangsúly három fő területen van: a biztonság javítása, a globális szabványok bevezetése és a fenntarthatóság előmozdítása.

Wizz Air: ugrásszerűen megnőtt a Skandináv térségbe utazók száma
Egyre többen választják nyaralásuk célpontjának a hűvösebb Skandináv térséget.

Beköszöntött a Nagy Vonatozás korszaka
A vonatozás virágkorát éli, és egy friss kutatás szerint az európai utazók közül a következőkben még többen veszik majd igénybe ezt a szolgáltatási formát.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.