A tényt a hatékonyságmérés globális piacvezetője, a Profiles International nemrég közzétett tanulmánya állapította meg. Ebben az egyes ágazatok teljesítményét vizsgálták.
A légitársaságok között a Germanwings kapta a legjobb értékelést, amely így Németország legeredményesebb légitársaságának bizonyult. A 2002-ben alapított Germanwings olyan vállalatok mellé sorakozott fel, mint a T-Mobile, a Microsoft, a Deutsche Bank, a Philips, az Aldi-Süd és a C&A, melyek a tanulmány szerint valamennyien saját ágazatuk leghatékonyabb vállalatai.
A Profiles International a kutatáshoz több, mint 1000 német vállalat 2009-es eredményeit dolgozta fel. A tanulmányban szereplő vállalatokat 12 iparágba, azon belül pedig összesen 80 alcsoportba rendszerezték. A Profiles International értékelése szerint azok a vállalatok bizonyultak a legeredményesebbnek, amelyek a legjobb arányt érték el a forgalom és a teljes munkaidőben foglalkoztatott munkatársak tekintetében.
A felmérést végző cég szerint az eredményes vállalati működés egyik legfontosabb feltétele - a technológiai és pénzügyi eszközök, ill. a marketing és az értékesítés hatékonysága mellett - elsősorban az alkalmazottak felkészültsége.