A korábbi évekhez hasonlóan a repjegy.hu és a Travelo közös felmérésén azoknak a véleményét gyűjtik össze, akik az év során repülős utazáson vettek részt. Az utazók egyszerűen, online értékelhetik a légitársaságokat.
Továbbra is négy szempont alapján lehet pontozni: a személyzet munkája, a fedélzeti ellátás színvonala, a menetrend és az ár-érték arány kerül értékelésre. Újdonság, hogy ebben az évben külön kérdés irányul a légitársasági kommunikációra. Emellett szöveges beszámoló formájában személyes véleményt, élményeket is megoszthatnak az utasok a légitársasággal és repülőúttal kapcsolatban. Megéri beszámolót küldeni, hiszen a szervezők értékes ajándékokat sorsolnak ki a résztvevők között: kétszemélyes európai utazás, belföldi wellness hétvége és ajándékcsomagok találnak gazdára.
A tavalyi eredményekről
A 2014-es felmérés sok szempontból lett emlékezetes; először fordult elő olyan, hogy ugyanaz a légitársaság nyerjen az összes kategóriában: az eredmények szerint az Emirates lett a szavazók abszolút kedvence. Ráadásul a tavalyi felmérés rekordernek is számít, hiszen „Az Én Légitársaságom” történetének legmagasabb résztvevőszámát hozta: 3900 értékelés érkezett be.
A Budapest Airport és a Travelport által is támogatott felmérés szervezői bíznak abban, hogy idén is sikerül felülmúlni az előző évek sikereit, és még több magyar utas véleményét tudja továbbítani a légitársaságok és nagyközönség felé!
A légitársaságok értékelésére a www.azenlegitarsasagom.hu oldalon december 31-ig van lehetőség. Az eredményeket a szervezők 2016 januárjában teszik közzé.
Forrás: Turizmus Online