2014 után 2015-ben is növelte árbevételét a Japánspecialista brand tulajdonosa, a JTB Hungary. A 2 milliárd forintos árbevétel 4 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest, mely elsősorban a Japánba szervezett körutak iránti kereslet bővülésének köszönhető. A Tumlare Corporation Hungary Kft. kiutaztatási osztálya ezen a területen piaci részesedését is növelte.
Simon Karolina, a JTB Hungary kiutaztatási vezetője sikeresnek értékeli a 2015-ös évet: „Tavaly ismét sikerült növelnünk a bevételünket, mely elsősorban két dolognak köszönhető; egyrészt nőtt a kereslet a Japánba irányuló, szervezett utak iránt, másrészt immár bő 10 éves munkánk eredményeképp egyre több az elégedett, visszatérő utasunk is. A legnépszerűbb időszak egyértelműen a cseresznyefavirágzás tavasszal, már a 2016-ra szervezett 3 körút mindegyike betelt.”
Az utazási iroda növekedése összhangban van a Turisztikai Világszervezet (UNWTO) jelentésével, mely szerint a nemzetközi turizmus 2015-ben 4,4 százalékkal gyarapodott 2014-hez képest. A riport kiemeli azt is, hogy a növekedés ütemét tekintve Japán a negyedik helyen végzett 2015-ben (Paraguay-t, Tádzsikisztánt és Niuét követve) azzal, hogy az előző évhez képest 47,5 százalékkal több turista érkezett az országba.
A JTB Hungary tapasztalatai szerint a szigetországba szervezett szabadidős utazások száma emelkedett jelentősen, ugyanakkor továbbra is mintegy 50 százalék az üzleti, incentive utazások aránya. Az utazási irodának 2015-ben összesen több mint 12 ezer utasa volt.
A JTB Hungary 2016-ban egyedülálló képzéssorozatot indít: a Japánspecialista Sales Akadémia célja, hogy a viszonteladók ingyenesen szerezzék meg azt a tudást és ismeretanyagot Japánnal kapcsolatban, melyek elengedhetetlenek az utazások hatékony értékesítéséhez és az elégedett ügyfelek visszatéréséhez.
Forrás: Turizmus Online