A program fő törekvése, a sikermárkák elismerésével, hogy a márkaépítés jelentőségére irányítsa a figyelmet immár 82 országban világszerte. Jelen nehéz gazdasági körülmények között, csak azok a piaci szereplők érhetnek el sikert, akik egy erős márkán keresztül igazi értékeket és minőségi szolgáltatásokat nyújtanak ügyfeleiknek, partnereiknek.
A QUAESTOR Csoport büszke a Superbrands díjra, mivel ez nemcsak az elismerés jele, hanem emellett arra is ösztönöz, hogy tovább haladjon a jelenlegi úton és további fejlődésre törekedjen mind a négy fő szolgáltatási területét illetően. A QUAESTOR Csoport e fő működési területetin – az pénzügyek, ingatlanfejlesztés, utazás és telekommunikáció, melyek az ügyfélelégedettségi mutatók alapján saját piacukon közkedveltek – a jövőben is arra arra törekszik, hogy ügyfelei igényeit a lehető legmagasabb szinten szolgálja ki. A cégcsoport szolgáltatásai egymásra épülve, mindig a piac és az ügyfelek változó igényeit figyelembe véve bővülnek és fejlődnek.
A QUAESTOR Utazási Iroda a megújult honlapjának szerkezeti és tartalmi felépítését is az ügyfelek igényeit figyelembe véve alakította ki. Így a www.quaestor.hu/travel megújult külsővel és átlátható, naprakész tartalommal áll az utazni vágyók rendelkezésére.