A fapados légitársaság vezetői azon gondolkodnak, hogy újramárkázzák a céget, amennyiben nem tudnak megegyezésre jutni Stelios-szal a jövőben követkendő stratégiát és működést illetően. Ha szakításra kerül sor, akkor a The Times értesülései szerint a milliárdos egy az Expediához vagy a Travelocityhez hasonló online utazási portált indítana a jól bevezetett márkanév alatt.
Stelios jelenleg évi egy dollárért adja bérbe a nevet a légitársaság számára. Stelios, aki a részvények 38%-át birtokolja, májusban mondott le igazgatósági tagságáról, mivel nem értett egyet a légitársaság tervezett növekedési terveivel. Ő konzervatívabb növekedési politikát kíván folytatni, kevesebb új repülőgéppel, és inkább osztalékot fizetne a részvényeseknek.
Stelios és az igazgatóság vitája a jövő héten bíróság elé kerül, mivel Stelios szerint az easyjet megszegte a névhasználati szerződést, amelynek értelmében a légitársaság bevételeinek maximum a negyedét adhatják a nem a főtevékenységből származó bevételek. A jövő héten esedékes tárgyalás előtt a felek igyekeznek peren kívül megegyezni, az egyik terv szerint évi 3 millió fontot kapna Stelios, cserébe nem foglalkozna azzal, mennyi "mellékes" bevételt generál a légitársaság.