A létesítmény legfőbb hozadéka, hogy az Amadeus egyre rövidebb idő alatt tudja majd piacra dobni új IT termékeit, ezáltal javulnak az úgynevezett „time-to-market” mutató értékei is. A Központ segítségével a vállalat a KKDE régiós utazási irodák dinamikusan változó szükségleteihez igazodva folyamatosan fejlesztheti IT szolgáltatásait az Értékesítés & e-Kereskedelem, a Tanácsadás és az Üzletvezetés területein, továbbá a stratégiai régió 32 országában dolgozó műszaki munkatársak is segítséget nyújt.
A Megoldás Központ székhelye a nagy és stabil utazási piaccal, valamint technológiailag fejlett ügyfelekkel rendelkező lengyelországi Varsó lesz, ahol az utazási irodák üzleti teljesítményük javítása és ügyfeleik igényeinek fokozott kielégítése érdekében folyamatosan igénylik az új IT megoldásokat és fejlesztéseket. Az Amadeus 20 éve van jelen a régióban, és célja, hogy az Észak-, Dél- és Közép-Amerikában, Európa más régióiban, valamint az Ázsiai-Csendes-óceáni piacokon szerzett tapasztalatait hasznosítva ezekben az országaiban is megerősítse pozícióját. Juan Antonio Carrasco, az Amadeus regionális igazgatója szerint ügyfeleikben tudatosult, hogy közép-illetve hosszú távú sikereket akkor érhetnek el, ha folyamatosan fejlesztik IT szolgáltatásaikat.
A varsói Solution Centre vezetője Jean Marc Garzulino lesz, aki az Amadeus nizzai fejlesztési központjában komoly tapasztalatokat szerzett a termékfejlesztés és az értékesítés területén, továbbá számos hasonló központ megalapításában és irányításában vett már részt, legutoljára Lengyelországban. A vezető véleménye szerint az Amadeus Megoldás Központja hamarosan mintaként szolgál majd számos régióban világszerte.