Az idei vásáron a Magyar Turizmus Zrt. főleg az egészségturizmushoz köthető turisztikai ajánlatokat és szolgáltatásokat, valamint a magyarországi fesztiválokat népszerűsíti. A szemlén képviseltetik magukat a nagy fürdővárosok, vagyis Sárvár, Hévíz, Hajdúszoboszló és Bükfürdő is. Külön standdal van jelen az Aquaworld Resort Budapest, amely tavaly decemberben partnerséget kötött a Vamed Vitality World nevű osztrák céggel, amely Ausztria számos kiemelt szállodájának és fürdőjének üzemeltetését is végzi.
A téli vendégforgalom növelésére a Budapest Winter Invitation kampány keretében kínálnak programlehetőségeket a Magyarországra utazóknak.
A 120 négyzetméteres magyar standon külön helyet kapnak a kelet-magyarországi szolgáltatók, a régióból többek között a Debrecen és Hortobágy Turizmusáért Egyesület képviselteti magát.
Kovács Balázs, a Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviseletének vezetője az MTI-nek hangsúlyozta: az osztrák piacra megéri befektetni, hiszen a jól irányzott kampányok és akciók hamar meghozzák a kívánt és jól mérhető vendégforgalmat.
Az osztrák turisták évente 800 ezer vendégéjszakát töltenek Magyarországon, vagyis Ausztria a nyolcmilliós lakosságszámra vetítve a legdinamikusabb turisztikai piaca hazánknak. Az osztrákok évente 120 milliárd forintot költenek el Magyarországon, ebből 90 milliárd forint a turisztikai célú költés, amelynek az áfatartalma nagyjából 20 milliárd forintot tesz ki.
A január 15. és 18. között tartott vásáron csaknem 70 országból 700 kiállító vesz részt. Az idei rendezvény partnerországa Thaiföld, a partnerrégió Tirol tartomány.
A bécsi nemzetközi vásárközpontban (Messe Wien) megrendezett vásárról és a magyar programokról bővebben az esemény honlapján, a www.ferien-messe.at oldalon lehet tájékozódni.
Forrás: MTI