Május másodikától egészen 31-ig a szállodacsoport minden nap kisorsol egy két éjszakás, két főre szóló tartózkodást reggelivel. A nyertes maga választhatja ki, hogy a játékban részt vevő 50 szálloda közül melyikben töltené el nyereményét. A játékban afrikai, ázsiai európai és óceániai szállodák egyaránt megtalálhatók. A játék hét nyelven fut, franciául, angolul, németül, olaszul, hollandul, portugálul és brazilul. A „Spot the good things” elnevezésű játék szabálya egyszerű: a brand új weboldalának egyes új funkcióira kérdeznek rá három kérdésben, ezekre kell válaszolni. A játék a Mercure "Let Good Things Happen” nevet viselő reklámkampány része, amelynek fő célja, hogy minél több látogatót hozzon a brand új weboldalára és arra ösztönözze a felhasználókat, hogy felfedezzék az oldal kínálta innovációkat.