Az Accor világszinten vezető, középkategóriás szállodákat felvonultató brandjének új fejlesztésével könnyebben találhatják meg a turisták a világ 49 országában található 700 ház közül azt, amelyik leginkább megfelel elvárásaiknak. A weboldal a több képnek és szöveges tartalomnak köszönhetően szebb és informatívabb lett. Ennél azonban fontosabb, hogy új struktúra könnyíti a széles és sokféle kínálatban az eligazodást. A nyitólapon öt külön fület alakítottak ki, a sokféle ügyfélkörnek. Itt lehet megadni, hogy milyen céllal keres valaki szállást, ehhez üzleti, szabadidős, meeting és esemény, tematikus út és különleges ajánlatok aloldalak készültek el az oldalon. Ha valaki nem rendelkezik konkrét elképzeléssel, annak különleges keresőmotor segít a választásban. A Mercure.com jelenleg hat nyelven, franciául, angolul, németül, olaszul, hollandul és portugálul érhető el. Májusra pedig a spanyol nyelvű mutációja is elkészül.