Ro_magyar_turizmus cikkek
"Álommosolyra" hajtanak a németek
Nagy érdeklődés kíséri az Magyar Turizmus Zrt. legújabb németországi egészségturisztikai kampányát.
Turisztikai kínálatunk a belgrádi Beer Festen
Augusztus 17-21. között a szerb főváros nagyszabású rendezvényén mutatkozott be Budapest. A délkelet-európai régió legnagyobb sörfesztiváljaként számon tartott, 8. alkalommal megrendezett Beer Festen, a Magyar Turizmus Zrt. a Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft.-vel közösen vett részt.
Bemutatkoznak a Tourinform irodák
A Tourinform szolgálat Magyarországon már több mint 25 éve nyújt hiteles információkat a bel-, illetve külföldi turistáknak, ezzel erősítve számukra az idegen környezetben való biztonságérzetet. Annak érdekében, hogy az utazók megismerjék, hogy hol és milyen szolgáltatásokkal segítik a Tourinform irodák a turisztikai rengetegben való eligazodást, a Magyar Turizmus Zrt. tájékoztató-sorozatot indított.
Részvételi lehetőség lengyelországi MICE prezentáción
A Magyar Turizmus Zrt. lengyelországi képviselete és a Magyar Kongresszusi Iroda közös prezentációt tart Varsóban, melyre várja a lengyel piacon érdekelt szállodák, helyszínek és irodák jelentkezését.
Spanyolországi vadászati szakkiállításon való részvételi felhívás
Szeptember 16-18. között Kasztília és La Mancha Autonóm Tartomány komoly vadászati hagyományokkal rendelkező városában Ciudad Realban megrendezésre kerülő vadászati kiállítás 14 éves múltra tekint vissza.
Marketingterv előkészítő egyeztetések Észak-Magyarországon
A Magyar Turizmus Zrt. Észak-magyarországi Regionális Marketing Igazgatósága (RMI) nyílt fórumra hívta a régió turisztikai szakembereit, szolgáltatóit, valamint a megyei önkormányzatok képviselőit, azzal a céllal, hogy meghatározzák a régió 2012. évi turisztikai marketingtervének fő irányait.
Újabb értékesítés-ösztönző akció Németországban
Az MT Zrt. német külképviselete a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével és a Zrt. regionális marketing igazgatóságaival szoros együttműködésben, online promóciót folytat a hűvös, esős nyári szezon kompenzálására.
TDM egyeztető fórum a Közép-Dunántúlon
A Magyar Turizmus Zrt. Közép-dunántúli Regionális Marketing Igazgatósága (KDRMI) augusztus 3-án régiós egyeztető fórumot tartott a már működő nyolc, helyi TDM szervezet részvételével.
Mi vagyunk a legkedvezőbbek az osztrákoknál
A Bank Austria (www.bankaustria.at) és a Statistik Austria (www.statistik.at) nyári elemzései szerint idén egész Európában Magyarország számít az egyik legkedvezőbb ár-érték arányú turisztikai célországnak, ahol a legtöbbet ér az osztrákok nyaralásra szánt pénze.
Hungareal Experience Park
A Magyar Turizmus Zrt. az augusztus 10-15. között megrendezésre kerülő Sziget Fesztivál kapcsán is igyekszik minél nagyobb rajongótábort szerezni Magyarország turisztikai kínálatának.
És mi van, ha esik?
Nem kell elkeseredni, ha éppen rossz időt fogunk ki a Balatonnál!
Észak-Európai Road Show, 2011. November. 21-24.
A Magyar Turizmus Zrt stockholmi képviselete 2011. november 21-24. között skandináv road show-t szervez a stockholmi cseh és lengyel turisztikai képviselettel közösen ”Heart of Europe” címen – tour operator, utazási iroda és média meghívottakkal – Koppenhága-Oslo-Helsinki-Stockholm útvonalon.
RÉSZVÉTELI LEHETŐSÉG LENGYELORSZÁG LEGNAGYOBB SZAKMAI ÉS KÖZÖNSÉGVÁSÁRÁN
Idén 19. alkalommal kerül megrendezésre Varsóban a szeptember 22-24. közötti TT Warsaw kiállítás, ahol a Magyar Turizmus Zrt. évek óta hagyományosan nemzeti standdal vesz részt.
Tourfilm Karlovy Vary
A világhíres cseh fürdővárosban, Karlovy Vary-ban, idén 44. alkalommal rendezik meg az idegenforgalmi témájú filmek seregszemléjét és versenyét, a TOURFILM fesztivált.
Study Tour Pályazati Alap: túl az első fordulón
A Magyar Turizmus Zrt. által meghirdetett Study Tour Pályazati Alap első fordulójára meghirdetett pályázatok beadási határideje: 2011. július 22. volt.
JATA World Travel Fair felhívás
A Magyar Turizmus Zrt. önálló, mobil installációs standdal vesz részt a 2011. szeptember 29. október 2. között megrendezésre kerülő JATA World Travel Fair (JATA) kiállításon, melyre a japán piacon érdekelt irodák jelentkezését várjuk.
FELHÍVÁS: ÉSZAK-EURÓPAI ROAD SHOW, 2011. NOVEMBER 21-24.
A Magyar Turizmus Zrt stockholmi képviselete 2011. november 21-24. között skandináv road show-t szervez a stockholmi cseh és lengyel turisztikai képviselettel közösen ”Heart of Europe” címen – tour operator, utazási iroda és média meghívottakkal – Koppenhága-Oslo-Helsinki-Stockholm útvonalon.
A Mecsekben forgat az Európai Bizottság
Háromperces kisfilmet forgat az Európai Bizottság filmes csapata az EDEN (Kiváló Európai Desztinációk) pályázat idei hazai nyerteséről, a Mecsek térségéről.
Hungaroring: az MT Zrt. is versenybe száll
A sport és a turizmus területén megvalósuló átütő sikerként, világszerte mintegy 450 millió televíziónéző figyelmét keltheti fel a Formula 1TM ENI Magyar Nagydíj izgalmai mellett Magyarország mint turisztikai desztináció július 29-31. között. A Hungaroring egyik legeseménydúsabb részén – az 1-es és 2-es kanyarban– ugyanis kiemelt megjelenést kap a Magyar Turizmus Zrt. logója és hazánk turisztikai kínálatát népszerűsítő „visit-hungary.com” honlapcím.
Közép-Dunántúl turisztikai értékeiről
A Magyar Turizmus Zrt. Közép-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóságának együttműködésében, július 25. és augusztus 5. között Gárdony és Velence látja vendégül a TV2 Mokka c. reggeli műsorát.
MT Zrt. logó kerül a mogyoródi pályára
A Magyar Turizmus Zrt. új logója, egy hatalmas "festmény" ékesíti mostantól a mogyoródi Hungaroring versenypálya betonját két helyen is a két cég együttműködésének eredményeként - jelentették be és mutatták meg a helyszínen a szerda délután tartott sajtótájékoztatón. Bánki Erik, az Országgyűlés sport és turizmus bizottságának fideszes elnöke a sajtótájékoztatón történelmi pillanatnak nevezte a mostani megállapodást.
Észak-Magyarország készül a 2012-es évre
A Magyar Turizmus Zrt. Észak-magyarországi Regionális Marketing Igazgatósága (RMI) megkezdte a 2012-es év marketingtervének aktív előkészítését.
Régiós egyeztető fórum Szentendrén
A Magyar Turizmus Zrt. Budapest-Közép-Dunavidék Regionális Marketing Igazgatósága (BKD RMI), valamint a Dunakanyar területén illetékes TDM szervezetek közötti együttműködés erősítése jegyében, július 25-én szakmai konzultációra került sor a szentendrei, visegrádi és váci TDM-ek képviselőivel.
Az oroszok már a Liszt Évre hangolódnak
Orosz újságírócsoport látogat Budapestre július 25-26-án köztük olyan nívós lapok képviselőivel, mint a National Geographic Traveller, az InStyle, az Elle és a Voyage a Kempinski Hotel Corvinus, a Magyar Turizmus Zrt., a Malév Zrt. és a BTSZK Nonprofit Kft. összefogásának eredményeként.
Magyar strandok a legszebbek között
Nagy népszerűségnek örvend az osztrák turisztikai szakma körében, és komoly érdeklődés mutatkozik a szabadságra készülő turisták részéről is a közelmúltban megjelent „Világ legszebb strandjai” című tematikus kiadványra.
Kalandozás a Királyi Régióban
A Magyar Turizmus Zrt. Közép-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatósága kétnapos tanulmányút során mutatta be a meghívott szakújságíróknak a Közép-dunántúli régióban megvalósult egészségturisztikai fejlesztéseket és a térség sokszínű turisztikai kínálatát.
ITB Asia felhívás
A Visegrádi Négyek Országainak turisztikai együttműködése keretében október 19-21. között kerül sor az ITB Asia vásárra.
Study Tour Pályázati Alap
A Magyar Turizmus Zrt. - Horváth Gergely vezérigazgató 2010. évi decemberi prezentációjának megfelelően - Study Tour Pályázati Alapot képezett, amely Alap felhasználását, és feltételrendszerét az alábbi linkeken olvashatja.
Látogatás az Édenbe
Orfű Péccsel és Pécsváraddal összefogva elnyerte 2011-ben az EDEN - Kiváló Európai Desztinációk Magyarország "Régi értékek - új funkciók" címet. A térséget tanulmányúton nyílt lehetőségük alaposabban is megismerniük az újságíróknak szerdán.
Munkatársunktól
Egyeztetés a marketingtervről a Balatonnál
2011. július 13-án tartották meg a 2012. évi régiós marketingtevékenységet előkészítő szakmai fórumot a Balatonnál, amelyre meghívást kaptak a régió turisztikai egyesületei, Tourinform irodái, valamint turisztikai szereplői, tájékoztatta a TurizmusOnline-t a Magyar Turizmus Zrt.
Tourinfórum a Dél-Alföldön
Ópusztaszeren folytatódott a dél-alföldi régió hagyománnyá vált turisztikai egyeztető fóruma, melyre meghívást kaptak a régió Tourinform irodái és regisztrált TDM szervezetei.
Dizájnos és cool
Budapestet mint ’cool’ desztinációt ismerheti meg az amerikai AFAR Magazin olvasóközönsége a lap júliusi számában.
MICE workshop Alsó-Ausztriában
A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviselete együttműködésben Ausztria piacvezető MICE közvetítő- és rendezvényszervező irodájával 2011. július 7-én, egész estét betöltő szakmai rendezvényen népszerűsítette hazánk hivatásturisztikai kínálatát az alsó-ausztriai patinás Hernstein-kastélyban.
Megnyitja 13. emeletét a Ramada Balaton
Kékszalag vitorlás verseny páratlan környezetben.
Bemutatkoztak a Four Seasons szállodák
Július 6-8. között a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapestben a Four Seasons szolgáltatásokat értékesítő, orosz utazási irodai szakemberek gyűltek össze egy kétnapos tréningre, tájékoztatta lapunkat a Magyar Turizmus Zrt.
Tourinform Pont Gergelyiugornyán
A Tourinform-Vásárosnamény új szolgáltatással bővítette kínálatát.
Javulnak a hazai szállodák bevételei
A kereskedelmi szálláshelyek vendég- és vendégéjszaka száma az idei január-május időszakban egyaránt 4%-al nőtt a tavalyi év azonos időszakához képest, derül ki a Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb gyorsjelentéséből. Az időszakban a szálláshelyek árbevétele folyó áron 7,5%-kal nőtt. A forgalom 84%-át képviselő szállodák vendégforgalma minden hónapban élénkült, melyben a négycsillagos, illetve a wellness-szállodák vendégforgalma volt meghatározó (mind a külföldiek, mind a belföldiek esetében). A belföldi vendégek száma összességében 1, a külföldi vendégeké 8%-kal emelkedett. Az év első öt hónapja közül áprilisban volt a legdinamikusabb növekedés, de a legnagyobb vendégforgalmat és bevételt májusban regisztrálták a szálláshelyek.
Debrecen „elvarázsolt” expresszen
Különleges marketingakcióval rukkolt elő a Debrecen és Hortobágy Turizmusáért Egyesület, Debrecen Megyei Jogú Város és Hortobágy község önkormányzata.
Így telt az első év Mezőkövesden
Az 1999 óta működő Matyóföldi Idegenforgalmi Egyesület sikeres pályázást követően 2010.július 1-jén kezdte meg „Matyó vendégszeretet - Mezőkövesdi helyi TDM kialakítása” c. (ÉMOP-2.3.1-2009-0009) projektjét.
Eredményes volt a hivatásturisztikai kampány
A Magyar Turizmus Zrt. Magyar Kongresszusi Igazgatósága által idén áprilisban útjára indított, a konferenciaturizmus élénkítését szolgáló, rendhagyó értékesítés-ösztönző kampány eredményeként már számos megkeresés érkezett, tájékoztatta a TurizmusOnline-t az MT Zrt.
Lezárult a balatoni fotópályázat
A Balatoni fotópályázatot a márciusban megrendezett budapesti Utazás kiállításon hirdette meg a Magyar Turizmus Zrt. Balatoni Regionális Marketing Igazgatósága (RMI).
Tovább erősödő szerb-magyar turisztikai együttműködés
Július 2-án több ezer látogató kereste fel a Belgrádban 8. alkalommal megrendezett Boat Carnivalt, melyen a szervező, Belgrád Város Turisztikai Hivatala meghívására a Magyar Turizmus Zrt. és a Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. is képviseltette magát.
Új légi járatok Magyarországra 2012-től?
Az elmúlt hónapokban új, Magyarországra irányuló légi járatok indításának lehetőségéről folytatott tárgyalásokat a Magyar Turizmus Zrt. a Budapest Airport Zrt. és a FlyBalaton képviselőivel közösen.
A 2012. évi marketingmunkára hangolnak az RMI-k
Az MT Zrt. regionális marketing igazgatóságai (RMI-k) megkezdték a jövő évi marketingterv előkészítését.
Bezár a tokiói külképviselet
Bezár hazánk tokiói turisztikai képviselete. Egy helyi alkalmazott segíti a jövőben Japánban a Magyar Turizmus Zrt. szakmai munkáját.
Budapestről koordinálja Japánra irányuló tevékenységét az MT Zrt.
Az „Új vizeken” c. marketingtervében deklarált módon, a japán piacra irányuló marketingtevékenységét a továbbiakban Budapestről koordinálva látja el a Magyar Turizmus Zrt., a napokban kinevezett Nemzetközi Értékesítés Ösztönzés Igazgató vezetésével, az eredményorientáltság és költséghatékonyság jegyében. A társaság Japánban működő, a japán és dél-koreai piacért felelős képviseletének vezetését 7 éven át Kósa Bálint látta el, akinek a munkaszerződése 2011. június 30-án lejárt. A nemzeti turisztikai marketingszervezet köszöni külképviselője szakmai munkáját. Az MT Zrt. külpiaci tevékenységét a szigetországban továbbra is segíteni fogja egy helyi alkalmazott.
Szerezzen vendéget a lengyel piacról!
A www.grouper.pl csoportos vásárlások portálja együttműködés céljából
keresi azokat a magyar szállodákat és szolgáltatókat, akik a lengyel
piacon érdekeltek.
Új poszt a nemzeti marketingszervezetnél
2011. június 27-től, Hrabovszky Zsolt a Magyar Turizmus Zrt. nemzetközi értékesítés ösztönzés igazgatója.