Íme a Szallas.hu új arca

 A Szallas.hu TikTok-csatornájának követői 2022 márciusában ismerték meg Pirost, az ügyfélszolgálatot egy személyben megtestesítő izgalmas karaktert. Néhány hónap szünet után Piros most nemcsak a TikTokra tért vissza színes videóival, ő lett ugyanis a Szallas.hu arca. Így már Piros mosolyog a Szallas.hu oldalán és ajánlja fel segítségét a szálláskeresőknek a 10 év után távozó Novák Mariann, az ügyfélszolgálat egykori kollégája után, aki a Szallas.hu Back Office csapatának vezetője volt - közölte a Turizmus Online-nal a társaság.

Barbinek Paula színésznő bújt a Szallas.hu lelkes ügyfélszolgálati csapatát egy személyben megtestesítő Piros bőrébe a TikTokon. A vicces, személyes hangvételű videókban Piros a legkülönbözőbb helyzeteket mutatja be, melyek a Szallas.hu ügyfélszolgálatán akár nap mint nap meg is történhetnének. „A forgatókönyvet sokszor az élet írja, de persze a videókban bemutatott karakterek és történetek kitalációk, a valósággal való esetleges egyezés pusztán a véletlen műve" – fűzte hozzá Kincses Erika, a Szallas.hu közösségi média menedzsere. A Piroshoz befutó hívások által a vendégek sokszínűségéről is képet kapunk, de a videók fő üzenete inkább az, hogy a Szallas.hu ügyfélszolgálata mindig készséggel áll rendelkezésre, az esetleges váratlan, olykor meghökkentő megkeresésekre is segítségnyújtással válaszolnak – csak úgy, mint Piros.

„A Szallas.hu felkérése váratlanul ért, meg is illetődtem – emlékszik vissza Barbinek Paula. – De örömmel elvállaltam, hiszen nagyon szimpatikus volt az ötlet, láttam benne a kalandot és a kihívást is, és éreztem, hogy szerelemprojekt lesz." A színésznő azt is elmesélte, hogy van egy fókuszcsoportja, akiken teszteli a karaktereket és a sztorikat. Az ő visszajelzéseik alapján a videók esszenciája Piros természetessége és a többi karakter karikatúrája közötti egyensúlyban rejlik.

 

Piros néhány hónap téli pihenő után idén márciusban visszatért a Szallas.hu TikTok-csatornájára. Újra elindult a sorozata, amiben néhány új szereplő mellett felbukkannak a sokak által már ismert és kedvelt karakterek, és új helyzetekben is láthatjuk valamennyiőjüket. Az új évad első epizódját eddig több mint 100 ezren nézték meg organikusan.

A Szallas.hu már számos szerethető karaktert teremtett, mint a reklámaiból megismert Darabos úrék (2018, 2019) vagy a Csiperke család (2021). A Pirost övező népszerűségből kiindulva idén úgy döntöttek, hogy Pirost kiemelik a TikTok világából, és a Szallas.hu arca lesz a szállásközvetítő plaformon. „Az ötlet előzménye, hogy Novák Mariann, az ügyfélszolgálatunk arca 10 éves munkaviszonyt követően távozott a cégtől – magyarázta Kincses Erika. – Ekkor jött a gondolat, hogy Piros a különböző felületeinken is visszaköszönjön, ha már a TikTokon egyébként is az ügyfélszolgálatunk arcaként vezettük be a karakterét."

A Szallas.hu ügyfélszolgálata 35-55 fővel dolgozik. A nyári csúcsidőszakban általában diákokkal bővül a csapat, akik jellemzően turisztikai területen tanulnak. A lehetetlent nem ismerő, segítőkész csapat az újév első napján kívül az év minden napján, 9.00-18.00 óra között áll rendelkezésre. „Ünnepnapokon is elérhetőek vagyunk vendégeink számára, hogy biztosítsuk zavartalan leutazásukat és a segítségükre lehessünk, ha bármilyen problémájuk adódna"– mondta Mezey Enikő, a Szallas.hu ügyfélszolgálatának operációs vezetője. Évente kb. 300 ezer megkeresés fut be hozzájuk, melyek kétharmada telefonhívást jelent.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?