A Kempinski volt az első ötcsillagos luxusszálloda Budapesten és a „The Leading Hotels of the World” első tagja Magyarországon. A szálloda a város legtágasabb szobáit és lakosztályait kínálja. A 326 szobát és 33 elegáns lakosztályt kínáló Kempinski Hotel Corvinus volt az első joint-venture szálloda és az első hotel, amely műgyűjteménnyel rendelkezett már nyitása óta.
Nemrégiben a szálloda új innovatív szolgáltatásokat vezetett be. Tavaly nyitotta meg az első nyilvános elektromos töltőállomást Magyarországon és a Giardino Étterem volt az első az országban, ahol interaktív iPad borlistáról választhatnak a vendégek. A hotelben nyitott meg 2010-ben az első közép-európai - új stílusú japán konyhájáról híres -, Nobu Étterem. A szálloda gasztronómiai különlegességeit a Giardino Étteremben és a Lobby Lounge & Bárban kóstolhatják meg a vendégek, míg a divatos Kempinski Terasz és az F•L Bar & Terrace a Fashion Streeten áprilistól októberig tart nyitva.
A hotel étlapján - Mátyás és Beatrix tiszteletére -, a hagyományos nemzeti fogások mellett az innovatív magyar konyha is bemutatkozik, mediterrán grillételekkel kiegészítve. Az ázsiai hangulatú Kempinski Spában a legmodernebb fitnesz gépeket, ázsiai és klasszikus masszázsokat, Phytomer testkezeléseket, fűtött medencét, szaunákat, gőzkamrát és Tepidáriumot vehetnek igénybe a vendégek.
Jubileumi logópályázat
A Kempinski Hotel Corvinus Budapest 20 éves fennállása alatt mindig is fontos szerepet szánt a művészeteknek. A tulajdonosok már a nyitáskor a beruházás értékének 1%-át eredeti műtárgyak vásárlására fordították, így alapozva meg a Corvinus Műgyűjteményt, amely ma már több mint 1000 darabból áll.
1992 óta működik a hotel első emeletén a Kempinski Galéria, ahol főleg hazai kortárs művészeket mutatnak be. A hotel ajándéktárgyait sokszor ihlették műalkotások, így nem meglepő, hogy a 20-éves jubileumi logo elkészítésére a hotel a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Média Intézetének tervező grafikus hallgatóit kérte fel. A témavezető tanár, Maczó Péter nélkülözhetetlen segítséget nyújtott a pályázat meghirdetésében és lebonyolításában.
A hallgatók március 8-án ellátogattak a szállodába, ahol egy háznézés során megismerhették a házat és meghallgathatták elképzeléseinket a logoval kapcsolatban. A feladat úgy szólt, hogy ne csak a logora készüljenek tervek, hanem arra is, ahogy a logot szituációban (hirdetésben, ajándéktárgyakon, weboldalon stb.) alkalmazzák a pályázók. 18 – csak kóddal jelölt - pályamű érkezett, melyek közül a szálloda tulajdonosai, a Kempinski Központ és a Kempinski Corvinus dolgozói választhatták ki a legjobb 4 tervet.
Ez a négy terv került fel május 15. és 22. között a szálloda Facebook oldalára, 43.738 Facebook felhasználót elérve. A Kempinski Hotel Corvinus életében eddig ez volt a legnagyobb érdeklődésre számító hír a közösségi médiában.
Az összes fórumon ugyanaz a pályázat került ki győztesként, Tóth Teodóra terve: