Ha el akar merülni a hedonizmusban, menjen Gyulára!

Közös országos marketingkampányt indít a Gyulai Várfürdő és a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. a fürdőváros turisztikai célú népszerűsítése érdekében – jelentette be kedden sajtótájékoztatón Görgényi Ernő (Fidesz) polgármester.

A városvezető kifejtette: a kampány a "Be hedonist” (legyél hedonista) elnevezést kapta, célja, hogy a főszezonon kívül, hétköznapokon fiatal vagy középkorú párokat csábítson a városba. A kampányra - mely online hirdetéseket, rádiós- és óriásplakát-reklámokat foglal magába - a két szervezet 5-5 millió forintot fordít - közölte az MTI kérdésére Görgényi Ernő.

Boros László Attila, a Gyulai Várfürdő Kft. vezetője elmondta: akkor tekintik sikeresnek az akciót, ha a költségeket legalább 25 százalékkal meghaladó forgalomnövekedést tudnak realizálni.



Tóth Henriett, a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. marketing asszisztense ismertette: komplex szolgáltatáscsomagot állítottak össze a kampányra. A szállásadók 3 éjszaka foglalása esetén 1 éjszakát ingyen adnak a vendégeknek, a Kézműves és Százéves cukrászdában fogyasztás esetén egy különleges kézzel készített bonbon a meglepetés. Az Erkel Ferenc Emlékházban vagy a Kohán Képtárban két teljes árú jegy vásárlása esetén a másik kiállítóhelyre ingyenes a belépés. A Gellény Birtok pedig a Kalandparkba egy teljes árú jegy vásárlása esetén egy jegyet ajándékba ad. A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. 1,6 millió forintos keretösszeg erejéig támogatja a kisebb gyulai szállás- és vendéglátóhelyek marketingkampányát is - mondta Tóth Henriett. Az összegre a TDM szervezet tagjai pályázhatnak. A marketingasszisztens rámutatott: a cél az egységes arculat kialakítása.

Boros László Attila igazgató tájékoztatása szerint a fürdő hétköznap minden belépőjegy mellé ajándék belépést ad a szaunaparkba. Hozzátette: emellett elindítják az 1+1-es kampányukat is, amivel egy teljes árú jegy vásárlása esetén egy belépőt ingyen biztosítanak a vendégeknek. Az akció április 6. és június 12., valamint augusztus 24. és november 27. között tart. A Gyulai Várfürdőbe 2014-ben 556 ezer vendég váltott jegyet, 20 százalékkal többen, mint egy évvel korábban. Az értékesítési árbevétel nettó 1 milliárd 93 millió forint volt, amely a 2013-as összeget 43,3 százalékkal haladta meg. Gyulán 2014-ben 430 ezer vendégéjszakát töltöttek a kereskedelmi és egyéb szálláshelyeken, ez 15 százalékkal volt magasabb a 2013-as számnál.

Forrás: MTI


Színes madarakkal repülünk idén a Szabadság Szigetére

Színes madarakkal repülünk idén a Szabadság Szigetére 

Új fejezet nyílik a Sziget életében, megőrizve a különleges atmoszférát és a változatos programokat, miközben látványos újításokkal is várják a látogatókat.
Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán

Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán 

„Ez Magyarország legszebb szabadidősport-rendezvénye”, hallhattuk az ALDI Futógála beharangozó eseményén május 8-án, a Cafe Frei BudaParton lévő egységében.
75 helyszín, 300 program, világsztárokkal – jön a SopronFest

75 helyszín, 300 program, világsztárokkal – jön a SopronFest 

Idén Sopronban indul a fesztiválszezon.
Különleges ereklyék a veszprémi Gizella-napokon

Különleges ereklyék a veszprémi Gizella-napokon  

Az idei Gizella Napok keretében, május 10-én és 11-én vezetett sétákon fedezhetjük fel a Szent Mihály Főszékesegyházat, ahol Szent István király hitvesének két ereklyéjét is őrzik.
Szipál 101: programsorozat a fotóslegenda nyomában

Szipál 101: programsorozat a fotóslegenda nyomában 

Hamarosan az ország több pontján is megtekinthető a Szipál-univerzum.
TKI: az ágazat szereplői negatívan látják helyzetüket

TKI: az ágazat szereplői negatívan látják helyzetüket 

Bár a turizmus bizalmi mutatói még így is kedvezőbbek, mint a nemzetgazdasági átlag vagy más ágazatok indexei, a szálláshely-szolgáltatás, a vendéglátás és az egyéb turisztikai szektor is visszaesést mutat.
Együttműködési megállapodás az erdő és a természet védelméért

Együttműködési megállapodás az erdő és a természet védelméért  

Célja, hogy a terület ökológiai, klímavédelmi és turisztikai szempontból is megújulhasson.
Új szakember a HotelPremio Group csapatában

Új szakember a HotelPremio Group csapatában 

Senior event szakember érkezett az ügynökséghez.
Fesztiválszervezők, taxisok, szórakozóhely üzemeltetők a célkeresztben

Fesztiválszervezők, taxisok, szórakozóhely üzemeltetők a célkeresztben 

Mindezek fokozott ellenőrzésére készül a fogyasztóvédelmi hatóság a tavaszi-nyári turisztikai szezonban.
Művészeti pályázat Tokajon

Művészeti pályázat Tokajon 

A világörökségi ranggal büszkélkedő borvidék helytörténeti jeleneteit, kulturális jelképeit ábrázoló művészi mozaikok tervezésére írt ki pályázatot Tokaj Város Önkormányzata.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.