Szállodaüzemeltetés és településmenedzsment az 5-szörös win-win alapokon

Bemutatkozik a PEARL Marketing and Management Kft.                     

Egyszer volt, hol nem volt Orosházán

Kezdhettük volna a címünket - kicsit meseszerűen - azzal, hogy: „Egyszer volt hol nem volt, 2016-ban találkozott a messzi Dél-Alföldön egy munkaéveiben tapasztalt szállodás és egy fiatal turisztikai szakember, akik megduplázták Orosháza-Gyopárosfürdő turisztikai bevételeit”.

A fenti mondat 100 százalékig igaz. A bevezetőben szereplő fiatal turisztikai szakember, Kiss László 2014 óta vezényelte Orosháza-Gyopárosfürdő turisztikai fellendítését és 2016 nyarán találkozott Csobota-Kis Árpáddal, aki ekkor vette át az Orosháza-gyopárosi Alföld Gyöngye Hotel vezetését.

Elkezdve a közös munkát – rövid idő alatt – a következő sikereket érték el a településen működő turisztikai vállalkozásokban, területeken:

  • Orosháza-Gyopárosfürdő turisztikai mutatóit megduplázták,
  • Gyopárosfürdő megnyerte az „Év Feltörekvő fürdője” szavazást,
  • Az Alföld Gyöngye Hotel forgalma 2,5-szörösére nőtt,
  • A hotel vendégelégedettségi mutatója 1 ponttal emelkedett,
  • Kiss László 12 db „Marketing Gyémánt Díjat” nyert el és - évek óta - a „TOP 10 Fiatal Turisztikai Szakember Listáján” is fent van,
  • Szakemberek képzését indították be a szállodai és turisztikai szektorban.

Új utakon, közösen

Mindezen eredményeket kiváló kollégák segítségével valósították meg, akikkel azóta közös vállalkozásban, a Pearl Marketing and Management Kft.-ben tevékenykednek a település és szállodamenedzsment irányvonalon.

A két szakember 2020-ban – az orosházi munkáikat befejezve - saját cégben, a Pearl Marketing és Menedzsment Kft.-ben folytatják a munkát, mégpedig két fő szakterületen:

  • Szállodamenedzsment
  • Településmenedzsment

Mindenki nyer

A cég rendkívül dinamikusan fejlődik, köszönhetően a komplex működésének, a turisztikai szakma és a kollégák iránti határtalan szeretetének és az 5-szörös win-win elvének köszönhetően. A cég ezen hitvallása arról szól, hogy egy-egy megrendelővel való együttműködésben – az adott projekt fejlesztése alkalmával - mindenkinek nyerni kell, mégpedig:

  • a megrendelőnek,
  • a vendégeknek
  • a dolgozóknak,
  • a Pearl kft.-nek,
  • a társadalomnak.

Koronavírus? Csakis előre!

A Pearl Kft. működését a koronavírus válság alatt az „előre menekülés”, a folyamatos fejlesztés jellemzi:

  • Létrehozták a „Turisztikai Csodaműhely” szakmai csoportot
  • Kidolgoznak egy saját brandet,
  • Előkészítették a szállodáikat az újranyitásra,
  • Felkészítették a -saját és szállodai partnereik – dolgozóikat az újranyitás egyedi kihívásaira.

A Pearl csapat a megrendelőinek értékesítést, marketinget, közösségi média megjelenést és hirdetést, F&B szolgáltatást, SAP rendszerek betanítását, szállodavezető delegálást, teljes menedzsmentet, szakmai oktatást, teljes településmenedzsment szolgáltatást tud modulszerűen biztosítani, kéz a kézben járva az online marketing teljes spektrumában jártas csapattal: social media menedzsment, webfejlesztés, programozás és egyéb területekkel kiegészülve.

                                                                                                                           (X)

A Pearl elérhetőségei:

Csobota-Kis Árpád

06 70 399 5273

csobota@pearlmanagement.hu

 

Kiss László

06 30 714 4408

kiss.laszlo@pearlmanagement


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?