Az A38 lett a Világ legjobb klubja!

Győzött az A38 Hajó a Lonely Planet által szervezett versenyben a Világ legjobb klubja címért, a harmadik helyezett is magyar bár, a Szimpla Kert lett.

Drámai feszültségben zajlott a Lonely Planet három hónapon át tartó versenye a Világ legjobb klubja címért, de a finis bebizonyította: sokak szeretik a Hajót, Budapestet, Magyarországot, s ezt hajlandók nem csak egyetlen gombnyomással, hanem egy spontán szimpátiamozgalom keretében is kimutatni.

A patinás bedekker-guru, a Lonely Planet az A38 hajót is bevette a novemberben kezdődő játék listájára. A helyet előbb bejelentkezés nélkül megvizsgálták, majd véleményezték és szavazásra ajánlották egy olyan mezőnyben, amely a világ valamennyi klubját, bárját, szórakozóhelyét magában foglalja.

A verseny honlapján zajló szavazás alatt gyorsan kiderült, hogy legnagyobb vetélytársunk a rangos címért a rotterdami De Witte Aap (Fehér majom) nevű klub, amely a város egyik legkedveltebb helyszíneként estéről-estére zsúfolásig megtelik, s ahol a hollandok hosszan az éjszakába nyúlóan örülnek, mulatnak, vitatkoznak, ismerkednek, s ha verseny van, akkor nagy-nagy összetartásban kedvenc helyüket támogatják, közölte az A38.

Így teljesen érthető, hogy a szavazás utolsó napjára hatalmas szurkoló-bulit rendeztek, amelyen a jelenlevők a helyszínen is szavazhattak, valamint ismerőseiket, barátaikat további szurkolásra buzdíthatták. Ennek köszönhetően néhány órával a verseny vége előtt a hollandok iszonyatosan belehúztak, s óránként kétszáz szavazattal vették célba a mi körülbelül másfél ezer szavazatnyi előnyünket. Ahogy számainkban a különbség csökkent, úgy merült fel bennünk a kétely aziránt, megtarthatjuk-e előnyünket, írja a közlemény.

Ekkor a szavazás legújabb fejleményei meghúzták a vészharangot, s hamarosan egy még sohasem látott összefogás alakult ki a hajóra szavazók, a hajót kedvelők körében. Számos honlap kezdett szavazásra buzdítani, izzottak a Facebook oldalak, rendkívüli hírlevelek, telefonok, valamint a Hajón megtartott támogató-buliban az együtt szurkoló emberek, írják.

Ennek a páratlan összefogásnak köszönhetően az A38 végül fölényesen nyert több mint 13.300 szavazattal, míg a De Witte Aap 9718 szavazattal a második helyen zárt. Nagy öröm, hogy másik magyar is végzett a top tízben, a Szimpla Kert a harmadik helyen fejezte a versenyt 4480 szavazattal.

Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy nem sokkal azután, hogy a Sziget Fesztivál lett Európa legjobbja, immár még egy helyről elmondhatjuk, hogy a miénk, s egyben világraszóló, pozitív unikum: mindannyiunk Hajója, írja a közlemény.

A verseny első 10 helyezettje:

  1. A38 Hajó
  2. De Wittee Aap
  3. Szimpla Kert
  4. Sage Restaurant
  5. Chambre Neuf
  6. Caz Reitop's Dirty Secret
  7. Umami Bar
  8. Hoppe
  9. Absolut Icebar
  10. Palate Palette

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?