hirdetés

Új, nagyobb helyen a belvárosi Fresh Corner Café

Az új és még nagyobb helyre költözött vendéglátóhely továbbra is friss, minőségi kávéválasztékkal, roppanós hot-doggal, frissen és helyben készült szendvicsekkel, levesekkel, salátákkal, limonádékkal és smoothie-kkal várja a felfrissülni vágyókat egész nap.

hirdetés

A MOL „SHAPE TOMORROW” 2030+ frissített hosszú távú stratégiája külön hangsúlyt fektet a Fogyasztói Szolgáltatások fejlesztésére, a vállalat célja, hogy a változó fogyasztói igények folyamatos követésével közelebb kerüljön vásárlókhoz, és olyan szolgáltatásokat kínáljon, melyek megkönnyítik mindennapjaikat. A Blaha Lujza téren található Europeum bevásárlóközpontban újonnan megnyílt hely ideális példa erre, hiszen a vállalat messzemenőkig szem előtt tartotta mind a kényelmesen kávézni vágyók, mind pedig a munkába vagy a város másik pontjába siető utazók igényeit. Így a 135 négyzetméteres kávézóban a 27 férőhely mellett, olyan önkiszolgáló kávégépeket is üzembe helyeztek, amellyel a vásárlók maguknak készíthetik el kávéjukat és ott azonnal egyetlen érintéssel fizethetnek is, valamint elviteles zónát is kialakítottak, ahol a vásárlók a reggeli csúcsidőben gyorsan megvehetik reggelijüket vagy ebédjüket.


 
„A Fresh Corner Café megnyitása óta az elmúlt három évben rengeteget tanultunk, és a kávézó ki is nőtte jelenlegi helyét. A költözéssel újabb lehetőségek is nyílnak előttünk, hiszen Budapest egyik legforgalmasabb helyszínén olyan kávézót hozhatunk létre, amely valódi találkozó pont lehet, egyedi megoldásainkkal pedig a valós fogyasztói igényekre ragálunk, és azt adjuk vásárlóinknak, amire éppen szükségük van: minőségi időt és kényelmes kiszolgálást” – mondta a megnyitón Mozga Gábor, a MOL-csoport Értékesítés és Operáció vezetője.

 A MOL hat évvel ezelőtt kezdte el a töltőállomásait átalakítani a Fresh Corner koncepció jegyében, ma pedig már szinte minden második töltőállomáson friss étellel és kiváló minőségű kávéval várják a fogyasztókat. A koncepció sikerét pedig mi sem bizonyítja jobban, minthogy 2020-ban a járványhelyzet ellenére is 46 millió csésze kávét adtak el a MOL töltőállomásain a régióban.

A töltőállomások kereteit a vállalat 2018-ban hagyta maga mögött, amikor megnyílt Budapesten a belvárosi Fresh Corner kávézó. Az elmúlt három év tapasztalatát pedig ezúttal egy nagyobb és forgalmasabb helyszínen, a Blaha Lujza téren található Europeum bevásárlóközpontba megnyílt kávézóban kamatoztatja tovább a vállalat.

(forrás: uniomedia.com)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Készül-e korlátozásokra a 4. hullám kapcsán?

Kiadónk társoldalai