Cannes-ban is imádták a budapesti repülőtér marketingkampányait

Három kategóriában is jelölést kaptak a Budapest Airport marketingkampányai az idei Frontier Awards kereskedelmi marketing szervezet díjátadó ünnepségén. A repülőtér üzemeltetője évek óta sikert sikerre halmoz a kereskedelmi és a légitársasági marketingkampányaival, amit nem csak a kampányok eredményessége, de a nemzetközi szakma elismerése is bizonyít. A Frontier Awards gálát idén is a dél-franciaországi Cannes városában, az ikonikus Grand Hyatt Cannes Hôtel Martinezben tartották.

Három kategóriában jelölték idén a Budapest Airport különböző marketingkampányait a kereskedelmi szakma legrangosabb szemléjén, a Frontier Awardson. Az összesen 11 díjazott kategóriában a Budapest Airport a Speciality Concept of the year (Különleges marketingötlet), a Best Partnership Initiative of the year (Legjobb partnerségi kezdeményezés), valamint a Marketing Campaign of the year by a Retailer/Airport (Legjobb kiskereskedelmi/repülőtéri marketingkampány) kategóriákban szerepelt. A Frontier Awards-jelöléssel a Budapest Airport a világ legjobb repülőtereivel és legsikeresebb kereskedelmi marketing kampányaival szerepelt egy mezőnyben, ami óriási siker és elismerés.

Idén márciusban a „Legszebb ékszereink Önnek!” elnevezésű promóció zajlott a repülőtéren, az impozáns SkyCourt terminálépületben felállított standon a FreyWILLE, a Swarovski és a Michal Negrin legragyogóbb ékszereit ismerhették meg az utasok. Az ékszereknél pedig csak a kampány eredménye lett csillogóbb: az üzletek jelentős bevételnövekedésről számoltak be, a FreyWILLE egyenesen megduplázta az eladásait és története legjobb hónapját zárta márciusban a repülőtéren. A Frontier Awards gálán ez a promóció „Speciality Concept of the year” kategóriában kapott jelölést.

A Budapest Airport áprilisban az eddig mindig jól bevált hármas promóció, azaz Trinity (magyar márka, duty free üzlet, repülőtér) eszközt választotta és ezúttal sem nyúlt mellé: a Heinemann Duty Free és a Royal Tokaji részvételével lebonyolított kampányt a Frontiernél a „Best Partnership Initiative of the year” kategóriában jelölték. A Royal Tokaji három termékét, a 6 puttonyos Tokaji Aszút, a késői szüretelésű Royal Cuveé-t és a dűlőszelektált Tokaji Furmintot kínálták az utasoknak. A tavaszi aktivitás ismét nagy sikert aratott és sokban hozzájárult a hazai prémium termékek ismertségének növeléséhez, nem mellesleg az eladások meredek emelkedéséhez – volt olyan termék, aminek eladásai a repülőtéren közel 570%-kal nőttek egy évvel korábbhoz képest.

A Budapest Airport Valentin napi kampánya pedig „Marketing Campaign of the year by a Retailer/Airport” jelölést kapott. A szerelmesek ünnepére egy csokornyi kedvezményes ajánlattal és egy kedves kis ajándékkal készült a repülőtér az utazóközönség számára.

„Óriási elismerés és büszkeség a Budapest Airportnak, hogy egy ilyen neves retail szakmai szervezet, mint a Frontier, a budapesti repülőtér három idei kampányát is a legjobbak közé választotta.” – jelentette ki Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. „Elkötelezett és lelkes marketing csapatunk folyamatosan dolgozik a repülőtéri kereskedelmi partnereinkkel közösen a kampányaink tökéletesítésén. Az elmúlt években kapott számos hazai és nemzetközi díj és jelölés pedig azt mutatja, hogy a munkánk nemcsak Európa, de világ szinten is megállja a helyét.” – tette hozzá.

A kereskedelmi promóciók mellett a Budapest Airport légitársaságoknak nyújtott marketing eszközei is túlzás nélkül világszínvonalúak. A világ legnagyobb éves szakmai csúcstalálkozóján, a World Routes rendezvényen, aminek idén a dél-afrikai Durban adott otthont, a légitársaságok szavazatai alapján a Budapest Airport kapta a legjobb légitársasági marketing elismerést a 4-20 milliós forgalmú repülőterek kategóriájában, ami világszerte mintegy 120 repülőteret takar.


Új feladatkörök és bővülő csapat a Karthago Tours-nál

Új feladatkörök és bővülő csapat a Karthago Tours-nál 

Új értékesítési vezető érkezett a német hátterű utazásszervezőhöz.
Új vizuális megoldások a Szabadság Szigetén

Új vizuális megoldások a Szabadság Szigetén 

Új fejezet nyílik a Sziget életében, megőrizve a különleges atmoszférát és a változatos programokat, miközben látványos újításokkal is várják a látogatókat.
Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán

Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán 

„Ez Magyarország legszebb szabadidősport-rendezvénye”, hallhattuk az ALDI Futógála beharangozó eseményén május 8-án, a Cafe Frei BudaParton lévő egységében.
75 helyszín, 300 program, világsztárokkal – jön a SopronFest

75 helyszín, 300 program, világsztárokkal – jön a SopronFest 

Idén Sopronban indul a fesztiválszezon.
Különleges ereklyék a veszprémi Gizella-napokon

Különleges ereklyék a veszprémi Gizella-napokon  

Az idei Gizella Napok keretében, május 10-én és 11-én vezetett sétákon fedezhetjük fel a Szent Mihály Főszékesegyházat, ahol Szent István király hitvesének két ereklyéjét is őrzik.
Szipál 101: programsorozat a fotóslegenda nyomában

Szipál 101: programsorozat a fotóslegenda nyomában 

Hamarosan az ország több pontján is megtekinthető a Szipál-univerzum.
TKI: az ágazat szereplői negatívan látják helyzetüket

TKI: az ágazat szereplői negatívan látják helyzetüket 

Bár a turizmus bizalmi mutatói még így is kedvezőbbek, mint a nemzetgazdasági átlag vagy más ágazatok indexei, a szálláshely-szolgáltatás, a vendéglátás és az egyéb turisztikai szektor is visszaesést mutat.
Együttműködési megállapodás az erdő és a természet védelméért

Együttműködési megállapodás az erdő és a természet védelméért  

Célja, hogy a terület ökológiai, klímavédelmi és turisztikai szempontból is megújulhasson.
Új szakember a HotelPremio Group csapatában

Új szakember a HotelPremio Group csapatában 

Senior event szakember érkezett az ügynökséghez.
Fesztiválszervezők, taxisok, szórakozóhely üzemeltetők a célkeresztben

Fesztiválszervezők, taxisok, szórakozóhely üzemeltetők a célkeresztben 

Mindezek fokozott ellenőrzésére készül a fogyasztóvédelmi hatóság a tavaszi-nyári turisztikai szezonban.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.