hirdetés

Halas vállalkozásban szerzett üzletrészt a Matusz-Vad

A tranzakció nagyságrendje fél millárd forint.

hirdetés

„A FrissHal Kft-vel való együttműködés célja a közös lehetőségek kiaknázása. A Matusz-Vad Zrt. még ebben a hónapban megkezdi a friss halak forgalmazását a vendéglátóegységek részére, tovább bővítve a cég magas színvonalú és rendkívül széles termékkínálatát. Az akvizíció kapcsán a FrissHal Kft. alkalmazottainak számát megduplázzák, valamint további technológiai fejlesztések bevezetését tervezik a várható gazdasági válság ellenére. A Matusz-Vad stratégiája a nehéz időszakokban a fejlesztés, hogy amikor új lendület kap a gazdaság, még jobb eredményeket érhessen el” – mondta el Matusz Balázs, a Matusz-vad Zrt elnök vezérigazgatója
A FrissHal Kft-t egy testvérpár, Máté Imre és Máté Zoltán alapította 2014-ben pályázati segítséggel. A főként a retail és a magyarországi HoReCa nagykereskedők ellátására szakosodott cég jelenleg a vendéglátás területén alacsony piaci részesedéssel rendelkezik. A vállalat feldolgozóüzeme azonban mindenben megfelel a legmagasabb szintű higiéniai előírásoknak, modern technológiát használ és IFS rendszert üzemeltet. Beszállítója szinte az összes jelentős magyar multinacionális élelmiszerláncnak.



A Matusz CsBVK cégcsoportba tartozó Matusz-Vad Zrt., Magyarország piacvezető HoReCA beszállítója. A cégcsoport három országban, Magyarországon, Ausztriában (Gastro Genius GmbH) és Szlovákiában (Gastro Genius Sro) folytat tevékenységet, ahol összesen 8000 éttermet vendéglátó egységet lát el napi szinten professzionális minőségű hűtött és fagyasztott élelmiszerrel. A cégcsoport elkötelezett a vendéglátóipari egységek minőségi alapanyagokkal történő ellátásában, melyet számtalan díjjal ismert el idáig a közélet. 2011 – Ernst & Young Entrepreneur of the Year díj, 2005 – Az év konyhai beszállítója díj, 2010 – Az év üzletembere díj, 2008 – Presztízs díj, valamint többszörös Magyar Brands és Super Brands díjas. A zászlós hajó Matusz-Vad Zrt. jelenleg több mint 2000 terméket forgalmaz és 44 márkát képvisel 22 országból, miközben öt saját márkája is van. 2022-ben az árbevétele várhatóan eléri a 25 milliárd forintot.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

A legnagyobb versenytársak ma a turizmusban azok az ágazatok, amelyek elhalásszák az értékes munkaerőt. Ebben a versenyben a képzés a legnagyobb fegyver. Ez őszi lapszámunk egyik fókusztémája.

Találkozzunk a Facebookon!

Érintik az Ön vállalkozását az elszabaduló energiaköltségek?

Partnerünk