hirdetés

A Mátra és a Badacsony a legnépszerűbb csapatépítő-helyszín

Kezd magához térni a belföldi üzleti turizmus a KonferenciaHotelek.hu friss adatai alapján. A Szallas.hu Csoporthoz tartozó oldal foglalási statisztikái szerint fellendülőben vannak a klasszikus, jellemzően 1 éjszakás csapatépítő programok. Ezzel párhuzamosan egyre több vállalat köt kizárólagos szerződést eseményei, partnertalálkozói lefoglalására.

hirdetés

A munkatársak felrázását, illetve a csoportmunkát erősítő csapatépítés visszakerülni látszik a vállalatok motivációs eszköztárba. „Egyre több 15-25 főre szóló, többnyire egy divíziót vagy vállalati osztályt összefogó belső céges eseményre érkezik ajánlatkérés, illetve konkrét foglalás” – mondta Telek Zoltán, a KonferenciaHotelek.hu termékmenedzsere. A foglalások helyszínét tekintve legvonzóbbak a Mátrában, illetve a Badacsonyban elhelyezkedő nagyobb vendégházak és panziók, ezekben a csapat „egyedül” lehet, illetve csak egymással tudnak foglalkozni a kollégák.

Telek Zoltán
Telek Zoltán
A szállodások fel vannak készülve a csapatépítőkre

A jellemzően péntektől szombatig tartó események általában egy 2-3 órás szakmai programmal, félévértékelővel indulnak, majd ez után jöhet a túrázás, a helyi nevezetességek megtekintése, esetleg egy közeli fürdő meglátogatása. Ahogy a KonferenciaHotelek.hu egy korábbi kutatásából kiderült, a legtöbb ilyen jellegű esemény általában közös poharazgatással végződik. „Erre a szállodatulajdonosok is fel vannak készülve, a kínálatban sokszor megtalálható valamilyen italkóstoló program, de persze akadnak újszerű próbálkozások is, például az egészségmegőrző, tisztítókúra jellegű menüsor” – mondta Telek Zoltán.

Szintén a piac bővülését jelzi, hogy a nagyobb cégek a külső helyszínen lebonyolított, akár több tucatnyi ottalvós rendezvényük helyszínére kizárólagos partnert keresnek. „Az elmúlt időszakban több szerződést is sikerült kötnünk. Legnagyobb partnerünk jelenleg az olaj-, gáz- és termálvízkutakat Magyarországon és külföldön egyaránt fúró, több évtizedes múltra visszatekintő Rotary Fúrási Zrt., aki minden szállást rajtunk keresztül foglal” – tette hozzá Telek Zoltán.

A friss piaci adatokból kiolvasható kedvező trendek alapján a KonferenciaHotelek.hu az elmúlt időszakban 2 fővel bővítette csapatát, a közvetített forgalom pedig Telek Zoltán szerint idén meghaladja a 400 millió forintot.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Mit szól ahhoz, hogy kötelező a védettségi igazolvány az éttermek, szállodák belső tereinek használata esetén?

Kiadónk társoldalai