Miért ne fogyaszthatnánk egész évben a "Boldogság Buborékait"?

Elindult a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának habzóbor- és pezsgőfogyasztást népszerűsítő kampánya, amelynek célja, hogy növelje és eves szinten kiegyenlítettebbé tegye a fogyasztást. A kampány középpontjában a ‘Boldogság Buborékai’ állnak.

Az esemény sajtótájékoztatója a budafoki Törley Gyűjtemény és Látogatóközpontban zajlott Dr. Simon Péter, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettese, Kovács György, a Törley Pezsgőpincészet igazgatója és Mészáros Kálmán, a NÉBIH igazgatója részvételével.

Jelenleg hazánk pezsgőfogyasztásának 80 százaléka a téli, jellemzően, szilveszteri időszakban történik. Ezen a tendencián kívánnak változtatni nagyszabású kampány segítségével.

 A kampányt szervező és lebonyolító Bell and Partners kommunikációs ügynökség éppen ezért olyan üzenetet fogalmazott meg, amely az év minden napján érvényes lehet, és megmutatja, hogy a habzóbor és a pezsgő kitűnő kísérőjea hétköznapi örömöknekés gasztronómiai élményeknek. Azaz nem kell a palackokat a nagyobb ünnepekre tartogatni.

A kampány elsősorban a fiatalabb korosztályokat célozza, ezért legfőbb üzenete az, hogy a habzóbor és a pezsgő gyorsan megadja az oldott és felszabadult hangulatot a fogyasztónak Ezt szimbolizálja a ‘Boldogság Buborékai’ szlogen, amely köré a kampány szerveződik. Az üzenetet – éppen a fiatal célcsoport miatt – nemcsak óriásplakátokon, print és online médiahirdetéseken keresztül juttatják el a potencionális fogyasztóknak, hanem a közösségi media és a rendezvények adta PR-eszközök széles palettáján keresztül is.

A ‘Boldogságbuborék-számláló’ alkalmazás segítségével a fogyasztók közösen gyűjtik és személyesen is nyilvántarthatják, hogy mennyi habzóbort és pezsgőt – azaz boldogságbuborékot – fogyasztottak, az adatokat pedig meg is oszthatják egymással. Ugyancsak egy, külön erre a célra fejlesztett, ‘Bulifal’ elnevezésű Facebook-alkalmazás teszi lehetővé, hogy a fiatal fogyasztók magukról, vagy a pezsgős-habzóboros bulikról készített szelfiket helyezzenek el az oldalon, amelyekből azután közönségszavazatokkal választják ki a legjobban sikerült képeket.

 A ‘Boldogság Buborékai’ rendezvénysorozaton a szervezők Budapest különböző pontjain széleskörű habzóbor- és pezsgőkóstolást szerveznek. A kampány keretében tíz titkos helyszínen gerillaakciókat, pezsgőkóstolást is terveznek a szervezők, ahová a Facebookon toborozzák a résztvevőket. Céljuk az, hogy bemutassák az érdeklődőknek, a pezsgő nemcsak a nagy ünnepek kiegészítője, hanem életünk kis eseményeihez is jól illeszkedő örömforrás. 

A sajtótájékoztatón azt is megtudhattuk, hogy a hazai pezsgőfogyasztás csökkenő tendenciát mutat az elmúlt tíz évben. Míg 2000-2003 között évi 28-29 millió palack fogyott a hazai piacon, 2013-ban már csak 22 millió palackot sikerült értékesíteni. Örvendetes azonban, hogy 2002-2013 között háromszorosára nőtt a pezsgő-exportunk. 

Forrás: Vendég & Hotel


Egerből érkezett a Borászok Borásza verseny idei győztese

Egerből érkezett a Borászok Borásza verseny idei győztese 

Idén 19. alkalommal adták át a Borászok Borásza díjat.
Rekordszámú nevezés az Év pálinkás bonbonja-2025 versenyen

Rekordszámú nevezés az Év pálinkás bonbonja-2025 versenyen 

Harmadik alkalommal hirdették meg a versenyt, amelyre 143 nevezés érkezett az ország minden részéből és a Felvidékről.
Görög fánk dubai csokival, kecskesajtos vegetable szendvics, smash burger sültkrumplival

Görög fánk dubai csokival, kecskesajtos vegetable szendvics, smash burger sültkrumplival 

Mutatjuk az idei első Food Truck Show legizgalmasabb ételeit.
Régi ízek, új trendek: jön a kürtöskalács fesztivál

Régi ízek, új trendek: jön a kürtöskalács fesztivál 

A tradíció és az innováció összefonódása kürtőskalács ünnepén.
Tíz éve Tatán – Pesti István, Magyarország egyik legjobb séfje

Tíz éve Tatán – Pesti István, Magyarország egyik legjobb séfje 

Az ország egyik legnevesebb séfje szerepel kiadónk, a Klasszis Média idén is megrendezésre kerülő, szállodákat és éttermeket megcélzó designversenyének zsűrijében.
Kóstoló régi magyar szőlőfajták boraiból

Kóstoló régi magyar szőlőfajták boraiból 

A nagykóstolón több mint húsz Kárpát-medencei pincészet mintegy ötven borával ismerkedhetnek meg a látogatók.
Új koktélok és pezsgőpremierek a főváros tetején

Új koktélok és pezsgőpremierek a főváros tetején 

Ismét megnyitotta kapuit Budapest egyik legkülönlegesebb skybarja, a Hilton Budapest szálloda tetején található White Raven.
Gulyáságyú és tacskófutam – indul a food truck szezon

Gulyáságyú és tacskófutam – indul a food truck szezon 

Ismét a Kincsem Parkban gyülekeznek a legjobb mozgó street foodosok.
Jelentős forgalomcsökkenésről számolt be a gyorsétteremlánc

Jelentős forgalomcsökkenésről számolt be a gyorsétteremlánc 

A McDonald’s jelentős forgalomcsökkenést jelentett be az idei első negyedévre vonatkozóan.
Megújult a TRIBE Budapest Stadium éttermi kínálata

Megújult a TRIBE Budapest Stadium éttermi kínálata 

Új séf, új étlap, új élmények.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.