Turizmus szépe ki kicsoda?

Bemutatjuk szépségversenyünk első helyezettjeit. 

Hétfőn tettük közzé Turizmus szépe versenyünk végeredményét, melynek finisében hihetetlenül éles küzdelem alakult ki az élen álló két hölgy között, így a női kategóriában két győztest is hirdettünk. Ahogy korábban ígértük, most az élen végző hölgyeket és urat  kicsit bővebben is bemutatjuk: 

A hölgyek kategóriájában:

Homoki Gabriella

31 éves vagyok, Gyöngyösön lakom. 2008. decemberétől dolgozom a Hunguest Grandhotel Galya **** szállodában, mint wellness recepciós.
Nagyon szeretem a munkámat, szeretek emberekkel foglalkozni, közvetlen, vidám, nyitott személynek ismernek. Szabadidőmben sokat utazok, sportolok, kedvenc időtöltésem a fotózás.
A Turizmus Online versenyén az egyik ismerősöm ajánlására indultam el. Barátaim, ismerőseim, munkatársaim gyorsan felkarolták az ügyet és számomra is meglepő lelkesedéssel kampányoltak mellettem, aminek a végére meg is lett az eredménye. Sikerült megfordítani a sorrendet és az első helyen végeztem. Petra igazi versenytárs, gratulálok neki. Úgy gondolom igazságos eredményt hirdettek a megosztott első hellyel.
Köszönöm családomnak, munkatársaimnak, barátaimnak és mindazoknak, akik szavazatukkal megtiszteltek. Külön köszönöm a Hunguest szállodaláncnak és a Hunguest Grandhotel Galya**** szállodának a támogatást!

Viszlay Petra

Viszlay Petra vagyok 22 éves a Kodolányi János Főiskola turizmus-vendéglátás szakos végzős hallgatója. Mátészalkán születtem és 18 éves koromig ott is nőttem fel. Pár éve költöztünk Budapestre. Jelenleg Budapesten élek.
2009-ben egy évet halasztottam a főiskolán, mert lehetőségem volt, Au Pair munkát vállalni Angliában, ami nagyon sokat segített az angol nyelvem fejlődésében. A Főiskola folytatásaként, 4 hónapos szakmai gyakorlaton voltam Menorcán egy 4 csillagos hotelben.
Szeptember elején láttam a felhívást, amit a Kodolányi János Főiskola Turizmus Tanszéke osztott meg és gondoltam jelentkezek a versenyre.
Családom és barátaim is sokat dolgoztak azért, hogy ezt a versenyt megnyerjem. Bár furcsán hangzik, de sok energiát, kommunikációt igényelt végig az egy hónap alatt. Mivel nagyon szoros volt a verseny ezért sosem éreztem azt, amikor bármennyivel is elhúztam, hogy most már hátra dőlhetek.:) De hála a családomnak, ismerőseimnek, barátaimnak, tanáraimnak, nem hagytak cserben és szavaztak,osztották ahányszor csak lehetőségük volt rá.
Szeretnék gratulálni Homoki Gabriellának a sikeres eredményéhez, kemény ellenfél volt és a Turizmus szépe egy jó verseny. 

Molnár Attila

 Molnár Attila ismert személyiség a hazai turizmus palettáján. Már a gimnáziumban megérintette a szakma múzsája, hiszen idegenvezetésből érettségizett. Szakirányú diplomáját közgazdászként a Kodolányi János Főiskolán Székesfehérvárott szerezte, egyetemi oklevelét pedig a Janus Pannonius Tudományegyetemen abszolvált pécsi tanulmányainak befejeztével vehette át. Debrecenből indulva referensből emelkedett utazásszervezőként középvezetői, majd üzletág igazgatói szintre és immáron önálló vállalkozását irányítja Budapesten. A WILLY FOG Utazási Iroda és Jegyiroda világjáró tulajdonosaként immáron hatodik esztendeje sikerrel koordinálja a cég hazai tour operator tevékenységét, amelyhez programcsomagként egyedi szolgáltatásul nyújtott tematikus kalauzolásai igazi élményszámba mennek. Szerteágazó színház, koncert, focimeccs és fesztiváljegy értékesítésben az iroda jelentős piaci szereplő, ami aktív utazásközvetítői tevékenységgel is szervesen kiegészül. Molnár Attila szabadidejében szívesen ússza át a Balatont, túrázik a Pilis szurdokvölgyeiben, terroir borokat kóstol a tokaj-hegyaljai pincék mélyén és díjnyertes fotográfiákat készít az őt megihlető pillanatokról.

A móka azonban még nem ért véget!

A nyertesek, különdíjasok, Hungary Card nyertesek ünneplésére bulit szervezünk október 19-én este héttől a Mozsár Kávézóban, amelyre szeretettel várjuk a szakmában dolgozókat! Az esemény Facebook oldala ezen linken érhető el. 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?