Október 27-én újra Turizmus Akadémia a Turizmus Trend szaklap szervezésében.
Jöjjön el és ismerje meg az internetes értékesítés legfrissebb trendjeit négy vezető iparági szakértő előadásában. A trivago képviseletében Hermann Eszter fog arról beszámolni, hogy 2015 második felében a magyarok többet költenek online szállásfoglalásra, mint tavaly, de az is kiderül, hogy hol állunk a közép-kelet európai régióban. Szigetvári József a legfrisebb magyarországi tendenciákat ismerteti, Szabó István, a GoGlobal és Bíró Balázs, a Travelport képviselője a B2B szállásfoglalási piac újdonságait mutatja be.
Szó lesz arról is, hogyan lehet sikeres márkát építeni a település- és turisztikai marketing területén. Bognár Ákos, a díjnyertes magyar imázsfilmet készítő HG360 reklámügynökség vezetője beszél erről.
Kellenek-e új szállodák Budapestre? Erre a kérdésre válaszol Hegedűs Attila, a BDO Magyarország képviselője, aki összefoglalja az elmúlt és közeljövő új szállodai beruházásait.
Hogyan alakulnak a 2015-ös őszi-téli kiutazási trendek, melyek a legnépszerűbb újdonságok a körutazások és egzotikus utazások terén? A témát kerekasztal-beszélgetésen vitatja meg: Ahmed Bahgat, az Anubis Travel ügyvezetője, Andreas Hamorszky, az Express Travel International ügyvezetője, Haris Richárd, a Haris Travel Club irodavezetője, Jáky Gábor, a Hon-Tours ügyvezetője, Csényi Csaba, az Ambiance Travel ügyvezetője, Prónay Bence, a Proko Travel marketing igazgatója és Ribi Péter, a Fehérvár Travel ügyvezetője.
További témák és jelentkezés ezen a linken.