A legutóbbi sajtóközleményükben leírtaknak megfelelően a mai napon az UNIQA megkezdte a Green Holidays ügyben érintettek kártalanítását. A következő napokban több 100 utas részére kezdjük meg a kifizetést.
"Rendkívül büszke vagyok a kollégáimra. A mai nappal új, pozitív sztenderdet teremtettünk a biztosítási szakmában. Kivételes, amit véghezvittek az elmúlt hetekben, hogy a mai napig eljuthassunk. Alig 3 nap leforgása alatt hazahoztunk 734 bajbajutott utast, emellett fogadtunk több ezer telefonhívást és kárbejelentést.
Ma eljutottunk odáig - amire tudomásunk szerint még nem volt példa egy több ezer károsultat érintő káreset kapcsán -, hogy alig három héttel az utolsó utas hazahozatala után megkezdjük az elmaradt utak kártalanítását.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a károsult utasok egy jelentős része még a tervezett nyaralás előtt megkapja az arányos kártérítést. Így nem kell, hogy nekik feltétlen elmaradjon a nyaralás.
Ehhez arra volt szükség, hogy jó néhány kollégám megszakítsa, lemondja korábban tervezett családi nyaralását, csak azért, hogy a bajbajutottakon segíteni tudjunk illetve, hogy a kárkifizetés már a mai napon, még júliusban megkezdődhessen. Ezt külön köszönöm nekik." - tette hozzá Kurtisz Krisztián az UNIQA Biztosító Zrt. vezérigazgatója.
Forrás: Turizmus Online