Dinamikus utazási csomagok és rugalmas átfoglalási rendszer a Neckermann-nál

Szeptember 8-án rendezték meg a Neckermann formabontó katalógusbemutatóját, mely a 2015/16-os téli árualapot hivatott bemutatni. A helyszín a budapesti Sugár mozi volt, ahol nagy számban jelentek meg a Neckermann partnerirodáinak képviselői.

A reggeli órákban a mozi Spielberg termében kezdődött az egész napos programfolyam. A hosszas prezentációkat ezúttal színes imázsfilmek cserélték fel, az utazásszervező szórakoztató és látványos módját választotta a szakmai eszmecserének.

A köszöntőt követően dr. Békefi Veronika ügyvezető igazgató előadása következett. Milyen volt a nyár és vajon milyen lesz a tél, vagyis az elmúlt hónapok eseményeit idézte fel igazgatóasszony: a sok természeti katasztrófa, a világban bekövetkező gazdasági és politikai feszültségek hatásai azonnal begyűrűztek az utazási szektorba, rendkívül sok megoldandó problémával kellett szembenéznie a hazai utazási irodáknak. A Neckermann és partnerei fő feladata, hogy nyugalommal alkalmazkodjanak a kialakult helyzethez, és idén is bebizonyosodott, hogy képesek kezelni és feszültség nélkül megoldani az utasok problémáit. A cél továbbra is az, hogy kiegyensúlyozott növekedést érjenek el, ennek feltétele a jó együttműködés. Fontos, hogy a siker eléréséhez a legjobb marketingstratégiát alkalmazzák.

Az utazásszervező egyik aduásza a biztos fejlődés. Haladni kell a korral, hiszen új, futurisztikus kezdeményezések és eszközök jelennek meg, az utast pedig vezetni kell az óriási kínálati piacon, hogy el ne tévedjen a rengetegben. Éppen ezért manapság széles körű szolgáltatásra van igény. A fogyasztó ma már az értéket keresi, melyre hajlandó magasabb összeget áldozni, a túl alacsony árak többeket elijesztenek, visszatetszőnek bizonyulnak.

Sokan érdeklődnek a csoportos utak iránt

Mint Békefi Veronika említette, a Neckermann kínálata egyre szélesedik, minden igényt igyekeznek kielégíteni, például igen nagy az érdeklődés a csoportos utak iránt. Kitért a Neckermann külföldi partnereire is: a luxus tengerjáró utak népszerűsége igen nagy, két éve a Neckermann egyik sikerterméke, az MSC Cruises hajóvállalat kínálta utakat az iroda magyar kísérővel és csoportosan is indítja.

Felhívta a jelenlévők figyelmét az őszi utazásokra, a már ősszel is meglátogatható egzotikus, távoli úti célokra, az őszi akciókra és az előfoglalási kedvezmény fontosságára, valamint a dinamikus utazási csomag kínálta előnyökre is. Ez utóbbi az utazási szolgáltatások olyan kombinációja, amelyben az utasok saját preferenciái alapján állítja össze az utazásszervező a szolgáltatásokat.

Mit kínál a Neckermann a 2015/16-os téli szezonra?

Ezzel a címmel az iroda külföldi partnerei mutatkoztak be egy-egy rövid, ám annál látványosabb kisfilmmel.

A Seychelle-szigetek kínálatát Karen Confait hozta el az érdeklődőknek egy videó kererében. Ezután a Bahia Principe Hotelekről hallhattunk Töltősi Rea felvezetésével – a Bahia Principe 4 országban 26 szállodával van jelen a piacon, a legtöbb a Dominikai Köztársaságban üzemel.

Egyiptom kínálta szépségekkel kecsegtetett az Egyiptomi Idegenforgalmi Hivatal régiós vezetője, Mohamed Desouky. Egyiptom idén ősszel új marketingkampánnyal vonzza a turistákat.

Andreas Weber, a Thomas Cook Hotels közép- és kelet-európai trade marketing vezetője bemutatta a Sentido Hotels and Resorts, a Smartline, a SunConnect Resorts és a Sunwing Family Resorts kínálta szolgáltatásokat egy hosszabb film keretében.

A Máltai Idegenforgalmi Hivatal képviseltében Hangya Edina kiemelte, Málta egész évben látogatható, kellemes hőmérséklettel és sok érdekességgel várja a látogatókat. A Ciprusi Nagykövetségtől Ács Viktória állt a résztvevők rendelkezésére, elmondása szerint idén az első nyolc hónapban 15%-os növekedést produkált a magyar piac a desztinációban.

Hoffer Eszter, az iroda termék menedzsere az MSC Cruises lenyűgöző bemutatkozó kisfilmjét vezette fel. Majd a Szlovák Idegenforgalmi Hivatal filmje következett, melyben a Tatra Mountain Resorts már a síszezonra készül. Tóth Szilvia a Neckermann sí úti céljairól számolt be.

Távoli desztinációk a Neckermann-nál

Végül az első program lezárásaként a jelenlévők megtekinthették a Neckermann saját készítésű kisfilmjét, melyben más úti célokra és érdekességekre hívta fel a figyelmet, olyan termékekre és távoli desztinációkra, melyeket a téli időszakban sikerrel lehet értékesíteni. A kisfilm szlogenje: „A Neckermann valóra váltja álmát!” volt, megjelent benne Olaszország, a Kanári-szigetek, Tenerife, Madeira, az Egyesült Arab Emírségek, a Dél-Afrikai Köztársaság, Mauritius, a Maldív-szigetek, Thaiföld, a Dominikai Köztársaság, Kuba, Jamaica és Mexikó.

A Neckermann téli kínálta két külön katalógusban böngészhető: Utazások Repülővel, Síajánlatok és téli üdülések. Újdonság a FlexOption rugalmas átfoglalási rendszer, mely segítségével az utasok az út megkezdése előtt akár 10 nappal megváltoztathatják útitervüket.

A nap további részében a meghívottak csoportokba osztva workshopon vehettek részt, mely alatt a külföldi partnerekkel személyesen értekezhettek egy-egy desztináció vagy szolgáltatás legfőbb tudnivalóiról, az itt nyert információ a későbbi értékesítést könnyítheti meg számukra.

Kiváló alkalmat teremtett a jó hangulatú, ínycsiklandozó ebéd a kötetlen beszélgetésre. Ezután következett egy kis izgalom, a nyereménysorsolás. A kiállító partnerek által felajánlott értékes ajándékcsomagoknak örülhettek a szerencsések, a versenyt pedig pezsgőzés koronázta. A mindenki számára hasznos napot egy kellemes hangulatú vígjáték megtekintése zárta.


Siófokról indul a Tour de Hongrie legizgalmasabb befutó szakasza

Siófokról indul a Tour de Hongrie legizgalmasabb befutó szakasza 

Május 12-én igazi világsztárokkal is találkozhatunk!
Kedvezmények a főváros hivatalos applikációjának születésnapján

Kedvezmények a főváros hivatalos applikációjának születésnapján 

Május 1-jén ünnepelte az ÉnBudapestem applikációja az első születésnapját.
Szibériai tokhalak a Balatonban?

Szibériai tokhalak a Balatonban? 

A Balatonban megjelenő lénai tokok minden bizonnyal a vízgyűjtőn létesült halgazdálkodási létesítményekből szökhettek meg.
Nagy Márton Hévízen: a gyógyturizmusé, az egészségturizmusé a jövő

Nagy Márton Hévízen: a gyógyturizmusé, az egészségturizmusé a jövő 

Nemzetgazdasági miniszter: a nyugati világ elöregszik, nő az idősek aránya, ebből adódóan sokkal nagyobb lesz a kereslet az egészségturizmusra.
Fővárosi fölény az idei Szakma Sztár Fesztiválon

Fővárosi fölény az idei Szakma Sztár Fesztiválon 

Harmincöt budapesti tanuló állhatott dobogóra a Szakma Sztár Fesztiválon.
Ez az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

Ez az első magyar AI alapú éttermi asszisztens 

Már több mint húsz étterem használja.
ESG jelentés az OPUS GLOBAL Nyrt.-től

ESG jelentés az OPUS GLOBAL Nyrt.-től 

Az előremutató jelentésben a jó gyakorlatok mellett a lehetőségeket is feltárták, mellyel megjelölték a cégcsoport fenntarthatósági tevékenységének irányait is.
Rekordok dőlhetnek meg az idei Ultrabalatonon

Rekordok dőlhetnek meg az idei Ultrabalatonon 

Több mint huszonötezren vesznek részt Magyarország legnépesebb tömegsport rendezvényén.
Precizitás, csapatjáték, gondoskodás - méhek napja április 30-án

Precizitás, csapatjáték, gondoskodás - méhek napja április 30-án 

A méhektől nemcsak a természet legfinomabb ajándékát, a mézet kapjuk, de sokat is tanulhatunk tőlük!
103 éves tornásznő látogatása a Madame Tussauds Budapestben

103 éves tornásznő látogatása a Madame Tussauds Budapestben 

Magasra szökött az egy négyzetméterre jutó magyar olimpiai aranyak száma a Madame Tussauds Budapest sport termében.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?