Dinamikus utazási csomagok és rugalmas átfoglalási rendszer a Neckermann-nál

Szeptember 8-án rendezték meg a Neckermann formabontó katalógusbemutatóját, mely a 2015/16-os téli árualapot hivatott bemutatni. A helyszín a budapesti Sugár mozi volt, ahol nagy számban jelentek meg a Neckermann partnerirodáinak képviselői.

A reggeli órákban a mozi Spielberg termében kezdődött az egész napos programfolyam. A hosszas prezentációkat ezúttal színes imázsfilmek cserélték fel, az utazásszervező szórakoztató és látványos módját választotta a szakmai eszmecserének.

A köszöntőt követően dr. Békefi Veronika ügyvezető igazgató előadása következett. Milyen volt a nyár és vajon milyen lesz a tél, vagyis az elmúlt hónapok eseményeit idézte fel igazgatóasszony: a sok természeti katasztrófa, a világban bekövetkező gazdasági és politikai feszültségek hatásai azonnal begyűrűztek az utazási szektorba, rendkívül sok megoldandó problémával kellett szembenéznie a hazai utazási irodáknak. A Neckermann és partnerei fő feladata, hogy nyugalommal alkalmazkodjanak a kialakult helyzethez, és idén is bebizonyosodott, hogy képesek kezelni és feszültség nélkül megoldani az utasok problémáit. A cél továbbra is az, hogy kiegyensúlyozott növekedést érjenek el, ennek feltétele a jó együttműködés. Fontos, hogy a siker eléréséhez a legjobb marketingstratégiát alkalmazzák.

Az utazásszervező egyik aduásza a biztos fejlődés. Haladni kell a korral, hiszen új, futurisztikus kezdeményezések és eszközök jelennek meg, az utast pedig vezetni kell az óriási kínálati piacon, hogy el ne tévedjen a rengetegben. Éppen ezért manapság széles körű szolgáltatásra van igény. A fogyasztó ma már az értéket keresi, melyre hajlandó magasabb összeget áldozni, a túl alacsony árak többeket elijesztenek, visszatetszőnek bizonyulnak.

Sokan érdeklődnek a csoportos utak iránt

Mint Békefi Veronika említette, a Neckermann kínálata egyre szélesedik, minden igényt igyekeznek kielégíteni, például igen nagy az érdeklődés a csoportos utak iránt. Kitért a Neckermann külföldi partnereire is: a luxus tengerjáró utak népszerűsége igen nagy, két éve a Neckermann egyik sikerterméke, az MSC Cruises hajóvállalat kínálta utakat az iroda magyar kísérővel és csoportosan is indítja.

Felhívta a jelenlévők figyelmét az őszi utazásokra, a már ősszel is meglátogatható egzotikus, távoli úti célokra, az őszi akciókra és az előfoglalási kedvezmény fontosságára, valamint a dinamikus utazási csomag kínálta előnyökre is. Ez utóbbi az utazási szolgáltatások olyan kombinációja, amelyben az utasok saját preferenciái alapján állítja össze az utazásszervező a szolgáltatásokat.

Mit kínál a Neckermann a 2015/16-os téli szezonra?

Ezzel a címmel az iroda külföldi partnerei mutatkoztak be egy-egy rövid, ám annál látványosabb kisfilmmel.

A Seychelle-szigetek kínálatát Karen Confait hozta el az érdeklődőknek egy videó kererében. Ezután a Bahia Principe Hotelekről hallhattunk Töltősi Rea felvezetésével – a Bahia Principe 4 országban 26 szállodával van jelen a piacon, a legtöbb a Dominikai Köztársaságban üzemel.

Egyiptom kínálta szépségekkel kecsegtetett az Egyiptomi Idegenforgalmi Hivatal régiós vezetője, Mohamed Desouky. Egyiptom idén ősszel új marketingkampánnyal vonzza a turistákat.

Andreas Weber, a Thomas Cook Hotels közép- és kelet-európai trade marketing vezetője bemutatta a Sentido Hotels and Resorts, a Smartline, a SunConnect Resorts és a Sunwing Family Resorts kínálta szolgáltatásokat egy hosszabb film keretében.

A Máltai Idegenforgalmi Hivatal képviseltében Hangya Edina kiemelte, Málta egész évben látogatható, kellemes hőmérséklettel és sok érdekességgel várja a látogatókat. A Ciprusi Nagykövetségtől Ács Viktória állt a résztvevők rendelkezésére, elmondása szerint idén az első nyolc hónapban 15%-os növekedést produkált a magyar piac a desztinációban.

Hoffer Eszter, az iroda termék menedzsere az MSC Cruises lenyűgöző bemutatkozó kisfilmjét vezette fel. Majd a Szlovák Idegenforgalmi Hivatal filmje következett, melyben a Tatra Mountain Resorts már a síszezonra készül. Tóth Szilvia a Neckermann sí úti céljairól számolt be.

Távoli desztinációk a Neckermann-nál

Végül az első program lezárásaként a jelenlévők megtekinthették a Neckermann saját készítésű kisfilmjét, melyben más úti célokra és érdekességekre hívta fel a figyelmet, olyan termékekre és távoli desztinációkra, melyeket a téli időszakban sikerrel lehet értékesíteni. A kisfilm szlogenje: „A Neckermann valóra váltja álmát!” volt, megjelent benne Olaszország, a Kanári-szigetek, Tenerife, Madeira, az Egyesült Arab Emírségek, a Dél-Afrikai Köztársaság, Mauritius, a Maldív-szigetek, Thaiföld, a Dominikai Köztársaság, Kuba, Jamaica és Mexikó.

A Neckermann téli kínálta két külön katalógusban böngészhető: Utazások Repülővel, Síajánlatok és téli üdülések. Újdonság a FlexOption rugalmas átfoglalási rendszer, mely segítségével az utasok az út megkezdése előtt akár 10 nappal megváltoztathatják útitervüket.

A nap további részében a meghívottak csoportokba osztva workshopon vehettek részt, mely alatt a külföldi partnerekkel személyesen értekezhettek egy-egy desztináció vagy szolgáltatás legfőbb tudnivalóiról, az itt nyert információ a későbbi értékesítést könnyítheti meg számukra.

Kiváló alkalmat teremtett a jó hangulatú, ínycsiklandozó ebéd a kötetlen beszélgetésre. Ezután következett egy kis izgalom, a nyereménysorsolás. A kiállító partnerek által felajánlott értékes ajándékcsomagoknak örülhettek a szerencsések, a versenyt pedig pezsgőzés koronázta. A mindenki számára hasznos napot egy kellemes hangulatú vígjáték megtekintése zárta.


Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények

Utazás 2025 kiállítás: fókuszban a különleges élmények 

Az idei évben különös figyelmet kap a Balaton négyévszakos turizmusa, míg a nemzetközi vendégek közül Szlovákia mutatkozik be különleges gasztronómiájával és kulturális örökségével.
 Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon

Most először: nemzetközi snowboard verseny Magyarországon 

Látványos nemzetközi snowboard-verseny, tökéletes hó és minden pályán zavartalan nyitvatartás várja a sízőket a hétvégén Mátraszentistvánon.
Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban

Hosszabb a balatoni STRAND Fesztivál, mint korábban 

Egy nappal hosszabb lesz a STRAND Fesztivál.
NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés

NGM: díjmentes marad a szálláshely-minősítés 

Visszavonják a társadalmi egyeztetésre bocsátott rendelettervezetet, amely a szálláshely-minősítési tevékenységhez kapcsolódó igazgatási szolgáltatási díjak szabályozását célozta.
Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen

Sétálójeggyel nyit újra a szentendrei Skanzen 

A Skanzen házaiba ugyan még nem térhetünkk be, de sétálhatunk, túrázhatunk a Duna-Ipoly Nemzeti Parkhoz tartozó 75 hektáros területen.
Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából

Vegyes ízelítő a 2025-ös HoReCa Design Kiállítás választékából 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet

Csendes Olivér: a hazai turizmus idén is húzóágazat lehet 

Az Utazás kiállítás szakmai napján a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) szervezésében megrendezésre kerülő konferencián a hazai turizmus szereplői osztották meg tapasztalataikat.
Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban

Kicsi gazdák, nagy kalandok: egyedülálló farsang a múzeumban 

A Mezőgazdasági Múzeum szervezői egyedülálló farsangi kalandra hívják a családokat 2025. március 1-jén a Vajdahunyad várába. Egy napra gyermekeinkből lehet tehenész, lovász, gabonatermesztő vagy szatócsboltos.
PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások

PwC: erősödő bizalom a világgazdaságban, óvatos vállalati várakozások 

A hazai cégvezetők 70 százaléka számít globális gazdaság gyorsulására, 60 százalék a hazai gazdasággal kapcsolatban is optimistán nyilatkozott, míg saját vállalata növekedésében mindössze 39 százalék bízik.
Így zajlott a jubileumi BCEFW

Így zajlott a jubileumi BCEFW 

A Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) az elmúlt években a régió egyik legjelentősebb divateseményévé vált, a 15. szezon pedig minden eddiginél színesebb programmal és új nemzetközi együttműködésekkel ünnepelte a közép-európai divatot február 10-16. között.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.