Önnek hogy tetszik az MTÜ új plakátkampánya?

Bizonyára sokaknak feltűnt már az országban járva-kelve, hogy új plakátokkal népszerűsíti a belföldi turizmust a Magyar Turisztikai Ügynökség. Utánajártunk a kampány hátterének.

A plakátokon tájképek láthatók, „Magyarország. Jó itt.” felirattal. Megkérdeztük az MTÜ-t, hogy mikor indult útjára a kampány, hány helyen láthatók a plakátok, milyen szempontok szerint választottak témát és külföldön is fut-e hasonló kampány.



Az ügynökségtől azt a választ kaptuk, hogy „Jó itt” üzenettel 2017. március 16-án indult belföldi kampány, melynek részként országszerte 1030 helyen jelentek meg plakátok. A Magyar Turisztikai Ügynökség célja az, hogy egyszerű, világos, jól érthető és jól beazonosítható képi világgal hívja fel a figyelmet az ország tájainak szépségeire, turisztikai értékeire. Az Ügynökség hasonlóan egyszerű, ám jól megjegyezhető, érthető üzenetekkel kommunikál külföldön is. 2017 februárjában egy bevezető jellegű, nemzetközi médiakampányt indítottak el, amely egyfajta előkészítése egy hosszabb távú építkezésnek. A nemzetközi kampány „Time for Hungary. Time for Budapest” üzenete azt közvetíti külföldön, hogy itt az idő meglátogatni Magyarországot, a fővárosát, illetve visszatérni ide. A kampányban a minőségi turizmus elősegítése érdekében olyan nemzetközileg elismert, magas presztízsű médiafelületeken jelenítették meg az üzeneteiket, mint a New York Times, a L'Équipe, a Frankfurter Allgemeine Zeitung vagy a Financial Times.

Több turisztikai szakember megjegyezte azonban a közösségi oldalon, hogy bár a képek szép, nyugodt tájakat ábrázolnak, de egyiken sincs ember, és hogy az üzenet egyszerű, érthető, de márkázáshoz még igen kevés.

Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója egy szakmai konferencián beszélt az ágazat problémáiról és a megoldási lehetőségekről.

Önnek hogy tetszik a kampány? Szavazzon az alábbi kép mellett található szavazómodulban!


Kína üzleti világa és kultúrája Budapesten

Kína üzleti világa és kultúrája Budapesten 

Június 26–27-én Budapestre érkezik a China Brand Fair, Közép-Európa egyik legnagyobb kínai üzleti és kulturális rendezvénye.
Muzsikaszó csendült fel az ország több helyszínén

Muzsikaszó csendült fel az ország több helyszínén 

Mintegy 140 cigányzenekar szórakoztatta a magyar vendéglátóhelyek közönségét a Dankó Pista Emléknapon.
Panaszkodnak a Balaton zöld vízére

Panaszkodnak a Balaton zöld vízére 

Az összegyűlt algatömeg a szél keltette áramlások hatására gyorsan el is tűnhet, míg más tóterületeken akár meg is jelenhet.
Életmű-kiállítás Szipál Márton fotóiból

Életmű-kiállítás Szipál Márton fotóiból 

A tárlaton Hollywood magyar királyának műtermét is megidézik.
Magyar siker a nemzetközi ingatlanfejlesztési élvonalban

Magyar siker a nemzetközi ingatlanfejlesztési élvonalban  

A világ legjobb városrész-fejlesztése díjat nyerte el a Liget Budapest Projekt az ingatlanok Oscar-díjának is hívott megmérettetésen.
Rejtett veszély a Balaton déli oldalán

Rejtett veszély a Balaton déli oldalán 

A marásvonal mintegy 60 kilométer hosszú, víz alatti árok, amely Balatonkeresztúr és Balatonvilágos között található, jellemzően 500-1000 méterre a parttól.
Jön a fővárosi öbölúszás

Jön a fővárosi öbölúszás 

Több mint 1600 fős mezőnnyel rendezi meg a Budapest Sportiroda 2025. június 21-én, szombaton a 3. MOL Campus Öbölúszást.
Múzeumok Éjszakája a pesti belvárosi templomban

Múzeumok Éjszakája a pesti belvárosi templomban 

2025. június 21-én a Budapest-Belvárosi Nagyboldogasszony Főplébánia-templom is csatlakozik a Múzeumok Éjszakája ’25 elnevezésű országos eseménysorozathoz.
Gyógynövények, illatok, balatoni hangulat – jön a Levendula Fesztivál

Gyógynövények, illatok, balatoni hangulat – jön a Levendula Fesztivál 

Az immár több mint húsz éves múltra visszatekintő rendezvény idén új köntösben tér vissza.
Zenei élmények országhatáron innen és túl

Zenei élmények országhatáron innen és túl 

A Határtalan nyár rendezvénysorozat továbbra is sokszínű kulturális élményeket kínál mindenki számára.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.