Önnek hogy tetszik az MTÜ új plakátkampánya?

Bizonyára sokaknak feltűnt már az országban járva-kelve, hogy új plakátokkal népszerűsíti a belföldi turizmust a Magyar Turisztikai Ügynökség. Utánajártunk a kampány hátterének.

A plakátokon tájképek láthatók, „Magyarország. Jó itt.” felirattal. Megkérdeztük az MTÜ-t, hogy mikor indult útjára a kampány, hány helyen láthatók a plakátok, milyen szempontok szerint választottak témát és külföldön is fut-e hasonló kampány.



Az ügynökségtől azt a választ kaptuk, hogy „Jó itt” üzenettel 2017. március 16-án indult belföldi kampány, melynek részként országszerte 1030 helyen jelentek meg plakátok. A Magyar Turisztikai Ügynökség célja az, hogy egyszerű, világos, jól érthető és jól beazonosítható képi világgal hívja fel a figyelmet az ország tájainak szépségeire, turisztikai értékeire. Az Ügynökség hasonlóan egyszerű, ám jól megjegyezhető, érthető üzenetekkel kommunikál külföldön is. 2017 februárjában egy bevezető jellegű, nemzetközi médiakampányt indítottak el, amely egyfajta előkészítése egy hosszabb távú építkezésnek. A nemzetközi kampány „Time for Hungary. Time for Budapest” üzenete azt közvetíti külföldön, hogy itt az idő meglátogatni Magyarországot, a fővárosát, illetve visszatérni ide. A kampányban a minőségi turizmus elősegítése érdekében olyan nemzetközileg elismert, magas presztízsű médiafelületeken jelenítették meg az üzeneteiket, mint a New York Times, a L'Équipe, a Frankfurter Allgemeine Zeitung vagy a Financial Times.

Több turisztikai szakember megjegyezte azonban a közösségi oldalon, hogy bár a képek szép, nyugodt tájakat ábrázolnak, de egyiken sincs ember, és hogy az üzenet egyszerű, érthető, de márkázáshoz még igen kevés.

Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója egy szakmai konferencián beszélt az ágazat problémáiról és a megoldási lehetőségekről.

Önnek hogy tetszik a kampány? Szavazzon az alábbi kép mellett található szavazómodulban!


A közlekedési napot szimulátorral és élménykamionnal ünnepli a szentendrei múzeum

A közlekedési napot szimulátorral és élménykamionnal ünnepli a szentendrei múzeum 

A BKV – a Magyar Autóklubbal együttműködve – az idén is csatlakozik a közlekedési kultúra napja programsorozathoz.
Új feladatkörök és bővülő csapat a Kartago Tours-nál

Új feladatkörök és bővülő csapat a Kartago Tours-nál 

Új értékesítési vezető érkezett a német hátterű utazásszervezőhöz.
Új vizuális megoldások a Szabadság Szigetén

Új vizuális megoldások a Szabadság Szigetén 

Új fejezet nyílik a Sziget életében, megőrizve a különleges atmoszférát és a változatos programokat, miközben látványos újításokkal is várják a látogatókat.
Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán

Befutóékszer és kávés pezsgés – izgalmas párosítás a 30. ALDI Női Futógálán 

„Ez Magyarország legszebb szabadidősport-rendezvénye”, hallhattuk az ALDI Futógála beharangozó eseményén május 8-án, a Cafe Frei BudaParton lévő egységében.
75 helyszín, 300 program, világsztárokkal – jön a SopronFest

75 helyszín, 300 program, világsztárokkal – jön a SopronFest 

Idén Sopronban indul a fesztiválszezon.
Különleges ereklyék a veszprémi Gizella-napokon

Különleges ereklyék a veszprémi Gizella-napokon  

Az idei Gizella Napok keretében, május 10-én és 11-én vezetett sétákon fedezhetjük fel a Szent Mihály Főszékesegyházat, ahol Szent István király hitvesének két ereklyéjét is őrzik.
Szipál 101: programsorozat a fotóslegenda nyomában

Szipál 101: programsorozat a fotóslegenda nyomában 

Hamarosan az ország több pontján is megtekinthető a Szipál-univerzum.
TKI: az ágazat szereplői negatívan látják helyzetüket

TKI: az ágazat szereplői negatívan látják helyzetüket 

Bár a turizmus bizalmi mutatói még így is kedvezőbbek, mint a nemzetgazdasági átlag vagy más ágazatok indexei, a szálláshely-szolgáltatás, a vendéglátás és az egyéb turisztikai szektor is visszaesést mutat.
Együttműködési megállapodás az erdő és a természet védelméért

Együttműködési megállapodás az erdő és a természet védelméért  

Célja, hogy a terület ökológiai, klímavédelmi és turisztikai szempontból is megújulhasson.
Új szakember a HotelPremio Group csapatában

Új szakember a HotelPremio Group csapatában 

Senior event szakember érkezett az ügynökséghez.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.