Önnek hogy tetszik az MTÜ új plakátkampánya?

Bizonyára sokaknak feltűnt már az országban járva-kelve, hogy új plakátokkal népszerűsíti a belföldi turizmust a Magyar Turisztikai Ügynökség. Utánajártunk a kampány hátterének.

A plakátokon tájképek láthatók, „Magyarország. Jó itt.” felirattal. Megkérdeztük az MTÜ-t, hogy mikor indult útjára a kampány, hány helyen láthatók a plakátok, milyen szempontok szerint választottak témát és külföldön is fut-e hasonló kampány.



Az ügynökségtől azt a választ kaptuk, hogy „Jó itt” üzenettel 2017. március 16-án indult belföldi kampány, melynek részként országszerte 1030 helyen jelentek meg plakátok. A Magyar Turisztikai Ügynökség célja az, hogy egyszerű, világos, jól érthető és jól beazonosítható képi világgal hívja fel a figyelmet az ország tájainak szépségeire, turisztikai értékeire. Az Ügynökség hasonlóan egyszerű, ám jól megjegyezhető, érthető üzenetekkel kommunikál külföldön is. 2017 februárjában egy bevezető jellegű, nemzetközi médiakampányt indítottak el, amely egyfajta előkészítése egy hosszabb távú építkezésnek. A nemzetközi kampány „Time for Hungary. Time for Budapest” üzenete azt közvetíti külföldön, hogy itt az idő meglátogatni Magyarországot, a fővárosát, illetve visszatérni ide. A kampányban a minőségi turizmus elősegítése érdekében olyan nemzetközileg elismert, magas presztízsű médiafelületeken jelenítették meg az üzeneteiket, mint a New York Times, a L'Équipe, a Frankfurter Allgemeine Zeitung vagy a Financial Times.

Több turisztikai szakember megjegyezte azonban a közösségi oldalon, hogy bár a képek szép, nyugodt tájakat ábrázolnak, de egyiken sincs ember, és hogy az üzenet egyszerű, érthető, de márkázáshoz még igen kevés.

Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója egy szakmai konferencián beszélt az ágazat problémáiról és a megoldási lehetőségekről.

Önnek hogy tetszik a kampány? Szavazzon az alábbi kép mellett található szavazómodulban!


Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.
Májusban jön a Budapest100

Májusban jön a Budapest100 

Rekordmennyiségű ház- és közösségi kert nyitja meg idén a kapuit.
Húsvéti tojáskeresés a DinoParkban

Húsvéti tojáskeresés a DinoParkban 

Izgalmas kalanddal várja a DinoPark KÖKI látogatóit a húsvéti ünnepek alatt.
Vízi, szárazföldi és légi járművek főszerepben: jönnek az Esztergom Napok

Vízi, szárazföldi és légi járművek főszerepben: jönnek az Esztergom Napok 

Két hétvége, négy rendezvény: tavaszi pezsgés Esztergomban.
Új világsztárokat és az E.T. -t is elhozta a húsvéti nyúl a Madame Tussauds-ba

Új világsztárokat és az E.T. -t is elhozta a húsvéti nyúl a Madame Tussauds-ba 

Húsvét a Madame Tussauds Budapestben: programok és új figurák várják a látogatókat.
Nincs húsvét Tojás-kút nélkül

Nincs húsvét Tojás-kút nélkül 

Húsvét és tavaszi szünet Székesfehérváron.
Varázslatos világot idéző produkció a Millenárisban

Varázslatos világot idéző produkció a Millenárisban  

Elkezdődött a mitikus világot megidéző Walk My World immerzív produkció építése a Millenárison
Három nap – nyolc világsztár Paloznakon

Három nap – nyolc világsztár Paloznakon 

Idén nyáron ismét jazzbe borul a Balaton-felvidék.
Pár napig még megnézheti a Munkácsy-kiállítást

Pár napig még megnézheti a Munkácsy-kiállítást 

A nagy érdeklődésre való tekintettel a tervezetthez képest három héttel később, április 21-én, húsvéthétfőn zár a Szépművészeti Múzeum Munkácsy-kiállítása,
Két hétvége, két piknik a Zsolnay-negyedben

Két hétvége, két piknik a Zsolnay-negyedben 

Májusban újra a szabadtéri élményeké a főszerep a Zsolnay Negyedben.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.