Ács Szilviával (Szeged és térsége TDM) beszélgettünk, aki elmondta, hogy az idei évet jól zárták, 12 százalékos vendégéjszaka növekedés volt, ez főleg a külföldi turistáknak köszönhető. A belföldi vendégszám stagnál. Sok külföldi érkezett a sárkányhajó világbajnokságra, amiért több mint egy hetet is Szegeden töltöttek a vendégek.
Jövőre a kampányokat erősítik, a tervek szerint Szerbiába, Belgrádba és Újvidéken szerveznek főleg online kampányt. Részt vesznek a belföldi utazási kiállításokon, és ellátogatnak Romániába és Szerbiába is. Azokat az országokat látogatják meg, ahonnan több vendéget várnak, így Németországot és Ausztriát is.
- A marketingmunka továbbra is az online felé fog eltolódni, mert az a jövő – mondta Ács Szilvia. Véleménye szerint csökkentik majd a kiállításokon való részvételt, már a 2014-es Utazási kiállításon – bár ott lesznek - sem lesz önálló standjuk.