2015-ig 100 hotelt nyit az Accor Indonéziában

Az Accor célként tűzte ki, hogy 2015-ig 100 hotellel és 20.000 szobával képviselteti magát Indonéziában. A szálloda-üzemeltető vállalat bejelentése annak apropójából született, hogy az Accor ma már 20 sikeres évet tudhat magáénak Indonéziában - hangzott el a Dzsakartában tartott sajtótájékoztatón.

„Indonézia a legfontosabb piac számunkra a Csendes-óceáni térségben, egy nagyszerű terep a terjeszkedésre. A dinamikus fejlődés és bővülés az országban tökéletesen tükrözi az Accor globális stratégiáját is, melynek keretében 130.000 új szállodai szoba kerül majd megnyitásra világszerte - ezek kétharmada a feltörekvő országokban ” – magyarázta Sébastian Bazin, az Accor szállodacsoport elnök-vezérigazgatója.

„Az Accor az egyik úttörője volt az indonéziai szálloda piacnak, ahová 20 éve tört be. Azóta az Accor a legnagyobb és a legdinamikusabban fejlődő szálloda-üzemeltető az országban” - tette hozzá Michael Issenberg, az Accor Csendes-óceáni térségének vezetője.

A 2013-mas év rekord növekedést hozott az Accor számára Indonéziában, ugyanis 18 új szállodájával – a felsőkategóriástól a kedvezőbb árú szállásokig –  az év végéig az ország 24 városban több mint 70 hotellel fog rendelkezni. Ez az év a szerződések számában is kiemelkedő volt. 2013 novemberének végére az Accor több mint 70 új szerződést kötött új hotelek nyitására az elkövetkezendő három évre vonatkozóan. 2013 egyik kiemelkedő eseménye volt a Grand Mercure Maha Cipta megnyitása. A hotel kiválóan tükrözi a helyiek tradícióit és vendégszeretetét. 2014-ben az Accor legkevesebb 17 szálloda nyitását tervezi Indnéziában, köztük Jakartában, Surabayaban, Balin, Makassarban, Tangerang Bandung területén és Semarangban. 2015-ig az Accor minimum 100 hotellel szeretne jelen lenni az Indonéz piacon.

Ma az Accor 9 márkával képviselteti magát Indonéziában, így Indonéziában Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure Maha Cipta, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles és ibis Budget hotelek is találhatóak. Az Accor elsődleges célja, hogy főleg a luxus- és felsőkategóriás hotelek piacán erősödjön az országban. A csoport ebben a hónapban nyitja majd meg első luxus hotelét, a Sofitel Bali Nusa Dua névre keresztelt szállodát. A Pullman, az Accor felsőkategóriás márkája három év alatt három hotelt nyitott Balin és Jakartában, és további három szálloda nyitását tervezi a következő években. Az MGallery, az Accor felsőkategóriás, egyedi szállodáit magába foglaló márkája szintén három exkluzív hotellel van jelen Indonéziában.

Az Accor terjeszkedésre vonatkozó terve nem csak a leglátogatottabb, kiemelt úticélokra terjed ki, mint Jakarta vagy Bali, hanem olyan turisztikailag másodlagosnak tekintett területekre is, mint Palu, Kendari, Samarinda, Malang vagy Padang. Ma, az Accor 62 középkategóriás és gazdaságos hotelt jegyez Indonéziában, amelyből 19 a Novotel, 15 a Mercure és 28 az ibis family márkák alá tartozik (ibis Styles, ibis és ibis budget). 2014 és 2015 között ebben a két kategóriában is további hotelnyitások várhatóak. 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.