2004 szeptemberében 658,224 turista kereste fel a távol-keleti szigetországot, ami 10%-os növekedést jelent 2002 szeptemberéhez képest, 18%-os növekedést pedig a tavalyi év azonos időszakához képest. (A tavalyi adatokkal való összevetés azért csalóka, mert a SARS-járvány miatt akkor komoly visszaesést regisztráltak a térség turistaforgalmában.) A szingapúri szállodák szobaárbevétele 85 millió dollár volt, ami 7%-os növekedést jelent 2002, illetve 20%-os pluszt 2003 azonos időszakához képest. A szállodák átlagos szobakihasználtsága 84%-on állt szeptemberben, ami 11%-kal több, mint 2002-ben ilyenkor. Indonézia, Japán és Kína volt a három legfontosabb küldőpiac szeptemberben. A legkomolyabb növekedést a Fülöp-szigetekről (43%), Thaiföldről (37%), Indonéziából (35%), Kínából (32%), Indiából (28%) és Dél-Koreából (21%) érték el. A növekedés mögött szakértők szerint a Szingapúri Turisztikai Hivatal agresszív régiós marketingkampánya, illetve a térségen belüli versenyképes árú jegyeket kínáló légitársaságok állnak. Az Egyesült Államokból, Nagy-Britanniából és Japánból származó turisták száma 2002 azonos időszakához képest csökkent, míg Ausztráliából 5%-kal többen érkeztek, mint két évvel ezelőtt ilyenkor.