Az EXPRESSEN délutáni napilap "Cool Budapest" című cikke a VI.-VII. kerület rejtelmeibe vezeti be az olvasót: a megújult Divatcsarnok kávézójától a Klauzál téri Kádár étkezde házi kosztján át a modern butikhotelig és a romkocsmákig ismerkedhet az érdeklődő a divatos és érdekes helyszínekkel.
Az AMELIA a legolvasottabb svéd életmód magazin a 40-50-es hölgyek körében népszerű - kiadója, az olasz származású Amelia Adamo a svéd nők első számú életmód példaképe. A magazin szeptemberi számában "Foglalj le egy őszi hétvégét Budapesten" címmel tárja elénk a három legfontosabbnak mondott budapesti vonzerőt: a városképi szépségeket, a fürdő- és wellness kultúrát és az egyedi vásárlási lehetőségeket.
Előbbieket a Várnegyed, a Lánchíd, a Duna-part, a VII. kerület, míg utóbbiakat a Széchenyi fürdő, az Isis day-spa, illetve a magyar designer butikok és régiségboltok képviselik. Amelia szerint tehát divat Budapestre utazni idén ősszel.
A cikkek szerzői, Marko Wramén (Expressen) és Linda Hedrén (Amelia) a Magyar Turizmus Zrt. vendégeiként ismerkedtek fővárosunk turisztikai kínálatával.