Nem elsősorban a turisztikai termékekre, hanem a SZÉP-kártya eddiginél szélesebb körű felhasználhatóságára hívják fel a figyelmet a nemzeti turisztikai marketingszervezet belföldi utazást népszerűsítő hirdetései. A Magyar Turizmus Zrt. marketingtervében kiemelt célként szerepel a belföldi utazás, mint egész évben választható alternatíva népszerűsítése, amelynek hatékony eszköze a 2011-ben bevezetett Széchenyi Pihenőkártya (SZÉP-kártya) is.
A most látható hirdetésekben társaság a családok megszólítására törekszik, hiszen sokan most kezdik meg szabadságukat, s az év második felében is bizonyára sokan indulnak majd hosszabb-rövidebb pihenőre. A kikapcsolódni vágyók számos hazai helyszín közül választhatnak. Azok számára, akik most tervezik utazásukat, segíthet a döntésben, hogy július 1-je óta bővült az átjárhatóság a SZÉP Kártya zsebei között: már nem csak szálláshely-szolgáltatásért, hanem gyógyfürdő- és strandbelépőért is lehet mindhárom zsebről fizetni. Változott a szálláshely zseb felhasználása is, a szálláshelyen igénybe vehető összes szolgáltatás kiegyenlíthető a SZÉP Kártya első alszámlájáról, nem csak a szálláshely szolgáltatás.
A hirdetések azt a célt is szolgálják, hogy minél többen keressék fel a társaság megújult weboldalát. A folyamatosan frissülő www.itthon.hu oldal segítséget nyújt a hazai úti cél kiválasztásához, programokat, szállásajánlatokat, illetve úti tippeket gyűjtenek itt össze az útnak indulók számára.
A kampány vizuális elemeit ezúttal is a társaság saját csapata dolgozta ki. A júliusi „Nem csak vízpart!” kreatív látvány- és hangulati elemeit megtartó hirdetések a közterületi médiában augusztus elsejétől a hónap végéig láthatók.
Forrás: Turizmus Online