A cég a közleményben hangsúlyozza, hogy bár a SZÉP Kártya piacon eddig megjelent három szereplő komoly pozíciókat szerzett idén, de a piacot minden évben újra lehet osztani.
Az Optisoft kiemeli: az esetleges váltás semmilyen többletköltséggel nem jár sem a munkáltatónak, sem a munkavállalónak, hiszen a kártya költsége a kibocsátót terheli.
A közlemény idézi Pintérné Zlota Anikót, a Tempo Egészségpénztár igazgatótanácsának elnökét, aki kiemelte: a Tempo Egészségpénztár aktív egészségpénztárként működik, ezért ennek mintájára a Tempo SZÉP Kártya piacra lépése esetében sem egy passzív kártya kibocsátást szeretnének megvalósítani. A tagokat és a munkavállalókat egyaránt az egészségtudatosságra és tudatos fogyasztókká szeretnék alakítani különböző egyedi akciókkal, rendezvényekkel, szűrésekkel - tette hozzá az elnök.
Semerédy Péter, az Optisoft igazgatótanácsának elnöke a közlemény szerint elmondta: az Optisoft egészségpénztári szolgáltatóként eddig mintegy 180 000 kártyát bocsátott ki a cafeteria területén.
Forrás: MTI