Tartalom szempontjából két változatot különböztettek meg. Az egyik esetében az írott tartalom túlsúlya volt jellemző, ahol szövegből kattintva jut el a felhasználó a következő információs szövegboxhoz. A másiknál a kevesebb szöveg mellett eseménytelibb látvány fogad.
A dizájn terén szintén két osztályba sorolták a weboldalakat a portál munkatársai. Az első egy részletekben előadott látványelemekkel teli történet, melyet az ember a honlapon lefele görgetve ismer meg. A cikk példaként a malájziai turisztikai hivatal honlapját hozza.
A másiknál a nyitóoldalon megjelenő hangsúlyos, de statikus látványelemek fölött mozog görgetéskor a hasznos infókat soroló tartalom. Bár számos oldal él ezzel a lehetőséggel, a „legextrémebb” formában a Magyar Turizmus Zrt. oldalán jelenik meg.
A turisztikai marketingszervezetek weboldalainak látogatottsága a cikk szerint jóval alacsonyabb az egyéb, utazáshoz szükséges forrásokénál. Pedig előbbiek rengeteg olyan hasznos adattal szolgálnak, mint a tömegközlekedés működése, múzeumok nyitva tartása, belépők stb.
Az alábbi lista nem helyezési sorrend: