A december 31-ig tartó kampány célja, hogy összegyűjtsék, és két honlapon – a www.itthon.hu, illetve a www.tourinform.hu oldalakon – elérhetővé tegyék a hazai szálláshelyek által, az adventi időszakban kínált, belföldi utazásra ösztönző kedvezményes ajánlatokat. A kampány ideje alatt mindkét honlap adventi arculatba öltözik.
A november 25-től elérhető kedvezményes kínálatban a gyógy- és wellness ajánlatok mellett, többek között a bor és gasztronómia, falusi turizmus, városlátogatás és kulturális rendezvények témakörökben is találnak kedvükre való szolgáltatásokat az érdeklődők.
Az akció promóciója 2010. november 16-án indul MegaLight és BackLight plakátokkal, valamint a BKV buszok hátfelületén elhelyezett hirdetésekkel. December 1-től továbbá, 150 db City Light és 250 db óriásplakát is hirdetni fogja a kampányt a fővárosban és a vidéki nagyvárosokban.
A kedvezményes ajánlatokat a Magyar Turizmus Zrt. regionális irodái gyűjtik össze országszerte és töltik fel a Nemzeti Turisztikai Adatbázisba (NETA) annak érdekében, hogy az ajánlatok november 25-től elérhetőek legyenek a www.itthon.hu, valamint a www.tourinform.hu honlapokon.