Zalai Mihály, a város alpolgármestere és Dedák Angéla, a Városmarketing Iroda vezetője, a Jövő Építők TDM elnöke nyitották meg hivatalosan az irodát, amelyet a TDM üzemeltet.
Jövő Építők TDM 2013 márciusában a város költségvetési támogatásával hozta létre az orosházi irodát és átvette a Tourinform Iroda működtetését is.
Az irodában négyen dolgoznak, a marketing tervek alapja Orosháza-Gyopárosfürdő és Dél-Békési turizmus minél szélesebb körben való megismertetése. Ehhez elsősorban célterületeket, (belföld illetve Románia és Szerbia) és célcsoportot (gyermekes családok) kellett meghatároznunk – mondta Dedák Angéla.
Az online marketing szerepét erősíti, hogy Gyopárosfürdő Facebook oldalát az iroda kezeli, az oldalnak több mint 13.500 követője van.
A megnyitón elhangzott, hogy a Városmarketing Iroda koordinálja a városi rendezvényeket, gondoskodik arról, hogy eljusson az információ az orosházi lakossághoz és a városba látogató turistákhoz. Az információadás, programszervezés mellett orosházi termékeket kínál az iroda.
A szálláshelyekkel közösen csomagajánlatokat állítanak össze a belföldi és külföldi turisztikai piacok részére, Gyopárosfürdő vendégeinek széleskörű programkínálatot fejlesztenek a Jövő Építők TDM önkormányzati és egyéni turisztikai vállalkozásainak segítségével.
Dedák Angéla a jövőről is beszélt, elmondta, hogy augusztusban a Városmarketing Iroda szervezi az augusztus 20-i rendezvényt Gyopárosfürdőn, mely immár a X. Európai Kenyérünnep lesz. Szeptemberben az Alföld Gyöngye Hotellel és a Service4 You céggel közösen a szállodánál Orosházi Tányéros főzőversenyét szervezik. Az őszi-téli hónapokban pedig a gyógyászaté és a szauna szeánszoké lesz a főszerep. A Park-Élmény és Gyógyfürdő tárgyal a IV. Szauna Szeánsz Oszkár döntőjének megrendezéséről, melynek promóciójából a Városmarketing Iroda is kiveszi a részét.
Zalai Mihály munkatársunknak a megnyitó után elmondta, hogy mintegy 938 millió forintból készült el Orosháza integrált főtere, amelyet júniusban adtak át. 747 millió forint uniós támogatásból és több mint 190 millió saját forrásból épült ki az egységes tér parkkal és rendezvénytérrel. A 29.400 lakosú Orosháza egyedülálló bazársorát is sikerült megmenteni. Ebből a forrásból kapott új helyet a Városmarketing Iroda is.