Best Reisen: 2010-es összegzés

A Best Reisen a nehézségekkel teli 2010-es évben a 2009-essel megegyező utasszámot és forgalmat ért el, ami a partnerhálózat kiváló munkájának, valamint új fejlesztésű online foglalási rendszerüknek köszönhető – hangzott el a társaság hétvégi katalógus-bemutatóján.

Partnereik a 2010-es évtől már évközben megkaphatták forgalomarányos extra jutalékaikat, ösztönözve ezzel a minél hamarabbi foglalásokat. Közel 50 iroda érte el a jutalékalapot képező sávokat. Előfoglalási illetékmentes akciójuk keretében 2010-ben 10 ezer fő foglalt. Így tavaly minden harmadik magyarországi charterutas a Best Reisent választotta. Így immár harmadik éve piacvezető a társaság a charteres utaztatásban.

2010-ben a Best Reisen 10 desztinációba szervezett tanulmányutat, mely hozta a várt eredményt, a főbb értékesítő partnerek közül 200 iroda ismerhette meg az új úti célokat és a megújuló szállodakínálatukat. A 2010-es év új charteres úti célja, Jordánia nagy sikert hozott.

2010 nyárra a Best Reisen – néhány új desztináció bevonása mellett meglevő piaci pozíciója megerősítését tűzte ki célul, ezért az egyiptomi beutaztató partnerük cseréjével, egy új, kedvezőbb ár/érték arányú és magasabb szolgáltatást nyújtó szállodakínálatot jelenített meg katalógusában.

Növelték törökországi férőhelyeik és járataik számát, valamint új garanciális szállodák kerültek bele a török árualapba, mely a saját beutaztató cégük koordinálása mellett a legdinamikusabb növekedést mutató célterületté vált.

A krétai és a rodoszi charterjárataik racionalizálását követően a mediterrán desztinációk is 95% feletti töltésszámot produkáltak, kiemelkedett ezek közül is Tenerife és Mallorca, ahol a jól ismert Sol Melia-szállodák mellett az új Dino Club-os családbarát szálloda népszerűsége hozta meg a kiemelkedő kihasználtságot. Így a sikeres klubszolgáltatás immár öt ország – Tunézia, Egyiptom, Törökország, Rodosz és Mallorca – nyolc szállodájában kínál izgalmas, kalandokkal teli vakációt kicsiknek és nagyoknak egyaránt.

Egzotikus úti célok közül Thaiföld kiemelkedő töltési mutatókat prezentált, tovább erősítve az iroda thaiföldi piacvezető pozícióját. A nagy sikerre való tekintettel várható a desztináció indulási időpontjainak hosszabbítása is. Sikeres teljesített Kenya, Tenerife és Gran Canaria, melyet Travel Service charterjárattal repültek.

A 2010-es évben került bemutatásra a cég új fejlesztésű online értékesítési és foglalási rendszere, mely gyors, pontos és felhasználóbarát foglalási lehetőséget biztosít partnereik számára. A rendszer informatív jellegét bizonyítja, hogy a partnerkapun történő belépést követően a szabadhely-keresés mellett a foglalásokhoz szükséges háttér információkat is megkapják az irodák (szállodaleírások, elérhetőségek, aktualitások, foglalás paraméterei).

A foglalási rendszer népszerűsítése érdekében a Best Reisen tíz állomásból álló online road-show keretein belül ismertette partnerirodáival a foglalási rendszer fejlesztéseit. További előrelépés, hogy az akciós áraikat partnereik már szöveggel bővített XML-formátumban is fogadhatják, megkönnyítve ezzel az adatfeltöltést.

A piacon elsőként vezette be a Best Reisen a www.buyandfly.hu honlapot, amellyel 24 órával indulás előtt akciós repülőjegyek és csomagajánlatok kerülnek értékesítésre az utazóközönség felé.

Nagy sikerrel működött a 2010-es évben a www.bestcharter.hu honlap, ahol az utasok charter-repülőjegyeket foglalhatnak. A Best Reisen partnerei egyező árakon és feltételek mellett adhatják le repülőjegy-foglalásaikat az online foglalási rendszerükön, a partnerkapun keresztül. A 2010/11-es évben is foglalhatóak a charterjáratokra kedvezményes árú repülőjegyek, amely főleg Thaiföld esetében nagy érdeklődére tartott számot. 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.