A rendezvénysorozat keretében három jelentős gazdasági központban – Münchenben, Frankfurtban és Düsseldorfban – mutatkoztak be a Magyarország C&I kínálatát képviselő cégek, amelyek előadását a Bridge Tours DMC prezentációja egészített ki.
Városonként 10-15 jelentős német incentive-ház és corporate partner fogadta el a reggelivel egybekötött meghívást. Az eseményen bemutatásra került az MT Zrt. Magyar Kongresszusi Irodájának új akciója mellett a BTS (Business Travel Show) őszi tanulmányút programja is.
A prezentációk után, a magyar szállodai szakemberekkel zajló személyes megbeszélések tapasztalata alapján elmondható, hogy a rendezvény sikeres volt, több konkrét lekérés is várható a napokban.
A szervezők ezúton is szeretnének köszönetet mondani azon kollegáknak, akik részt vettek a háromnapos sűrű programsorozatban, így Szednicsek Jánosnak (Radisson Béke), Hasitz Dánielnek (Astoria, Erzsébet), Kovács Dorottyának (Hilton) és Koseczky Nikolettnek (Hélia). A német képviselet a nyarat követően folytatja az idei MICE értékesítés-ösztönző akciósorozatát.