A világon elsőként, húsz évvel ezelőtt magánosított BAA 2004-ben 2,1 milliárd font bevételt könyvelhetett el, repülőterein 142 millió utas fordult meg. A Ferihegyi repülőtér esetében elsősorban többségi tulajdonlás (75 százalékos) vagy hosszú távú bérleti szerződés érdekli a briteket, akik erős pénzügyi hátteret, több új járatot és útvonalat, szakértelmet és a turizmus fellendítését ígérik ajánlatuk elfogadása esetén. Az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Rt. június elején tette közzé a Budapest Airport Rt. (BA) értékesítésére vonatkozó tenderfelhívást. A befektetők a BA 75 százalék mínusz 1 szavazatot kitevő tulajdonrészét vásárolhatják meg. Az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Rt. a cég privatizációját még az idén le kívánja zárni.
A BAA mellett több más komoly szakmai befektető: így a frankfurti repülőtér gazdája, a Fraport, a bécsi repülőteret üzemeltető Flughafen Wien AG, a Copenhagen Airport, az egyebek mellett a sydneyi repülőteret üzemeltető Macquarie Airports és a spanyol repülőtércsoport, a Ferrovial is érdeklődik Ferihegy privatizációja iránt.