Az ÖBB kisfilmjéből kiderül, hogy egy budapesti utazás csodálatos születésnapi ajándék, bár a kedvezményes vonatjegy olyan olcsó, hogy már szinte "válóok". A kedves és szellemes TV-, illetve rádió-spotoknak köszönhetően többmilliós osztrák célközönség értesül az ellenállhatatlan budapesti ajánlatról. Az ÖBB honlapján a magyarországi járatoknál külön felhívja az utazók figyelmét, hogy a Budapesten március végéig szállást foglalók a BWI-kampány keretében (www.budapestwinter.com) grátisz éjszakát kapnak közel 50 szállodában.
Mint arról korábban hírt adtunk, az elmúlt év végétől 2 hónapon keresztül teljes fordulatszámon pörgött Ausztriában a Budapest téli vendégforgalmát élénkítő turisztikai kampány. A sajtóhirdetések, pr-cikkek, szakmai kooperációk, közterületi kampányok, rádió hirdetések, online-nyereményjátékok, turisztikai vásárokon való promóciós akciók mellett idén televíziós spotok is népszerűsítették a téli Budapestet a szomszédos Ausztriában.
A budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Turizmus Zrt., a Budapest Airport Zrt., a BTDM Turisztikai Nonprofit Kft., nemzetközi piacvezető utazási portálok és egyéb turisztikai szolgáltatók együttműködésében megvalósuló BWI-kampány várhatóan 8-10 több ezer pótlólagos osztrák vendégéjszakát, s több mint negyedmilliárd forintos addicionális forgalmat generál a budapesti szálláshelyeken. A következő hetekben még online- és print hirdetéseken, illetve pr cikkeken keresztül, valamint nagyközönségi vásárokon találkozhatnak az osztrákok a BWI-kampány üzenetével. A KSH legfrissebb kimutatása alapján az Ausztriából érkező látogatók tavaly több mint 126 milliárd forintot költöttek Magyarországon, amely 70 százaléka turisztikai költés.
{youtube|id=CQBFXjU8OKw}