Debrecen lehet a britek új célpontja

A Magyar Turizmus Zrt. a Debrecen és Hortobágy Turizmusáért Egyesülettel közösen egy hónapos desztinációs kampányt folytatott az Egyesült Királyságban 2014. február 15-től. A kampány sikerességét jelenti, hogy összesen 2,8 millió látogatót sikerült elérni a hirdetésekkel, akik közül több mint 8000-en kattintottak át az iranydebrecen.hu weboldalra.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kampány célja az volt, hogy Debrecent, mint turisztikai desztinációt népszerűsítse, továbbá bemutassa kínálatát a brit piacon. Debrecenbe 2012 júniusa óta közvetlen járat közlekedik London Luton repülőtérről, ami lehetővé teszi, hogy a brit turisták átszállás nélkül érjék el a kelet-magyarországi országrészt, felfedezzék Debrecen városát, a régió kulturális, gasztronómiai, ökoturisztikai kínálatát, az Észak-Alföld gazdag termálvíz kincseit, vagy akár a Tokaj és Eger kínálta borokat.

A járatindítás óta nem ez az első megjelenése Debrecennek és a régiónak a brit piacon, de ezúttal több elemből álló kampány valósult meg. Az első elem egy online akció volt a világszerte egyik legkedveltebb internetes utazási portálon, a lonelyplanet.com-on, ahol Debrecen és Hortobágy népszerűsítésére került sor a lap európai nyitóoldalán, az európai versenytársak oldalain, és a Lonely Planet Magazin hírlevelében.

A kampány sikerességét jelenti, hogy összesen 2,8 millió látogatót sikerült elérni a hirdetésekkel, akik közül több mint 8000-en kattintottak át az iranydebrecen.hu weboldalra. A Lonely Planet weboldalnak világszerte havonta 10,3 millió regisztrált látogatója van.

 A kampány második eleme a londoni metró legforgalmasabb állomásain lezajlott plakátkampány volt. Ennek során kétféle grafikával – a peronon és közlekedő folyosókon elhelyezett nagyméretű és a mozgólépcsők mellett található kisebb méretű plakátokkal – jelent meg Debrecen és Hortobágy üzenete a naponta több millió fős londoni utazóközönség előtt.

Ezeken kívül Debrecen és Hortobágy ismertségének növelése az MT Zrt. londoni külképviseletének hangsúlyos feladatai között szerepel. A képviselet sajtó- és szakmai tanulmányutak szervezésével, média és szakmai hírlevelekben, honlapján és Facebook oldalán is kiemelt szerepet kap az észak-alföldi város népszerűsítése.

Forrás: Vendég & Hotel


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.