A dubaji ATM-en (Arabian Travel Market – www.arabiantravelmarket.com) hazánkat a Magyar Turizmus Zrt. 100 m2-es standon, 8 szakmai partnerrel közösen képviselte. Magyarország turisztikai kínálatát nem csak a szakmának, hanem a sajtó képviselőinek is bemutatta a nemzeti turisztikai marketingszervezet. A rendezvényre készített sajtóanyag, tartalmában az Arab-öböl menti országok utazóközönségének igényeihez igazodott, kiemelve hazánk egészségturisztikai, vadászati és vásárlási lehetőségeit, továbbá Budapestet mint vonzó city break desztinációt. A magyar nemzeti standon Horváth Gergely, az MT Zrt. vezérigazgatója is folyamatosan fogadta a szakmai partnereket és újságírókat. A magyar szervezők tombolasorsolásokat is tartottak, melyek során herendi porcelán és Luxury Budapest könyvek találtak gazdára.
A vásár ideje alatt a látogatókat egy különleges attrakcióval, kürtőskalács sütéssel és kóstoltatással is a magyar standra csábították. A legnagyobb média-érdeklődést hazánk iránt így éppen az a rendkívüli esemény váltotta ki, amikor standunk előtt elhaladva az Egyesült Arab Emírségek alelnöke és miniszterelnöke, egyben Dubai uralkodója Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum (képünkön) is megkóstolta és dicsérő szavakkal illette a kürtőskalácsot. A sejk standlátogatásait végigkísérő Dubai TV este főműsor időben mutatta be a magyar standnál tett exkluzív látogatást, hatalmas hírértéket generálva hazánk számára.
Az ATM-en idén a tavalyi évhez képest több kiállító képviseltetette magát: 87 országból 2.400 kiállító 21.000 m2-en várta az érdeklődőket.