A Budapestet mint turisztikai desztinációt népszerűsítő, külföldi piacokat célzó kampány weboldalán, a www.budapestadventure.com -on az elmúlt két hónapban összesen 75.000 látogatót regisztráltak, ami várakozáson felüli eredmény. Tekintettel arra, hogy a sikeres marketingakcióknak köszönhetően a honlap – így Budapest mint pezsgő kulturális úti cél – iránti érdeklődés továbbra is növekvő tendenciát mutat, Fekete László, a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője és Szűcs Balázs, az MT Zrt. marketingigazgatója javaslatot tettek a kampányidőszak meghosszabbítására, amellyel a kampányban részt vevő Szervezetek is egyetértettek a legutóbbi találkozójuk alkalmával. A szervezők ezzel szeretnék tovább ösztönözni a foglalásokat és elősegíteni a budapesti vendégéjszaka-szám növelését.
A döntés értelmében a www.budapestadventure.com oldalon az előzetesen meghirdetett augusztus 31. helyett egészen szeptember 30-ig foglalhatják le az érdeklődők repülőjegyüket és szállásukat. Mint arról korábban beszámoltunk, az oldal a kampány után is fennmarad, folyamatosan frissül, és lehetőséget teremt a jövőben további szakmai összefogáson alapuló akciók, kampányok kommunikálására.
A Budapest Adventure kampány keretében eddig megvalósult marketingakciókról a http://itthon.hu/szakmai-oldalak/beszamolok/budapest-adventure linkre kattintva elérhető összefoglalóban olvashatnak.