Együtt kávézott Budapest

Nem mindennapi rekordot állított fel október 17-én a budai 57 Restaurant: megszervezték Budapest legnagyobb együtt kávézását. A kávét az étterem állta, csak a kedvenc bögrénket kellett magunkkal vinnünk. A kampány célja a kávézás népszerűsítése és egy rekord felállítása volt: legtöbben kávézzanak együtt egy időben Budapesten. 

Különleges kávézásra invitát október 17-én délután az 57 Restaurant. Minden budapestit meghívtak egy csésze forró kávéra csütörtökön délután. A fekete élénkítőt az étterem adta, a résztvevőknek csak saját, kedvenc bögréjüket kellett magukkal hozniuk, amelybe amerikai kávét töltöttek. Kevesen tudják, de az amerikai kávé tartalmazza a legtöbb koffeint, a legkevesebb pedig a mostanság népszerűnek számító ristrettóban van. Az eseménnyel a kávézást népszerűsítették.

Egy hatalmas együttkávézással szeretnénk magát a kávéfogyasztást népszerűsíteni. Ez az esemény is része a Be positive Légy pozitív kampányunknak. Mi mindig pozitívan gondolkodunk és minden erőnkkel azon vagyunk, hogy kizökkentsük vendégeinket a mindennapi mókuskerékből, kiszínezzük a hétköznapokat. Ezért is rendezünk ilyen rendhagyó, izgalmas közösségi eseményeket és ezért írtunk ki egy extravagáns pályázatot is, ahova kávéból készült alkotásokat várunk”– emelte ki Szabó Zoltán, az étterem vezetője. 

A művészeti pályázat beadási határideje október 31-én jár le. Aki nem csak az illatát és az ízét élvezi a fekete élénkítőnek, annak még nyitott a lehetőség: főzött kávéból vagy kávébabból képet, szobrot vagy egyéb művészeti alkotásokat is várnak a kiírók. Az 57 Restaurant nem csak művészek, hanem amatőr műkedvelők és vendégek pályamunkáit is várja. Alkotásaikat többek között a Réz András és Nánási Pál alkotta zsűri bírálja majd el, novemberben pedig kiállítást szerveznek a pályaművekből az étteremben.

Be Positive, avagy Légy pozitív, ez a pályázat témája” árulja el Szabó Zoltán, az 57 Restaurant étteremvezetője. „Éttermünk ezzel a pályázattal a hétfő reggeli kávézást szeretné népszerűsíteni, és szeretné felhívni a figyelmet a kávézás jótékony hatásaira művészi eszközökkel is.”

A rendhagyo délutáni együttkávézáson csaknem kétszázan fogadták el az étterem meghívását. A kezdeményezés sikerét nem csak az elfogyasztott kávé mennyisége, hanem a csillogó szemek, mosolygó arcok is jelezték.

Tekintse meg képgalériánkat (foto: © Kolbe Gábor)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.