Előrelép a Matusz-Vad

Mérföldkőhöz érkezett a győri székhelyű Matusz-Vad Zrt. élete, amikor a budapesti székhelyű LDS Logisztikai Kft-vel együttműködési szerződést kötöttek a napokban. Országosan szinte egyedülállóan kezdték meg a gasztronómia majdnem teljes körű ellátását. Néhány termékkörön kívül majdnem mindent rendelhet a cégcsoporttól egy étterem, amire szüksége van. Az eddig is a legnagyobb fagyasztott áru disztribútorok között nyilvántartott Matusz-Vad Zrt. ezzel a szerződéssel egyedülállóan meghatározó ellátójává vált a magyar vendéglátásnak.

Minden cég arra törekszik, hogy a partnereit a lehető legjobb módon, profi kiszolgálással, a legbővebb termékkörrel és a legjobb szolgáltatással lássa el. A hazai iparági trendek is arra engednek következtetni, hogy azok a cégek fognak talpon maradni, akik a vevői igényekre a leggyorsabban tudnak reagálni, felmerülő igényeikre komplex megoldásokat kínálnak. Manapság nem elég a hangsúlyt az árra vagy a minőségre helyezni, komplett szemléletváltásra van szükség. Ez a szemléletváltás magában foglalja, hogy olyan portfólióval kell jelen lenni a piacon, amire a fogyasztóknak szükségük van.
Ezt a gondolkodást vallja magáénak a győri Matusz-Vad Zrt.
A 2012-ben elismert MagyarBrands oklevéllel kitüntetett és korábban számos díjat nyert Matusz-Vad Zrt, 2013-as évben elnyerte a Business Superbrands díjat.
A Matusz-Vad Zrt. három országban, több mint 6000 elégedett vevőt tudhat partnerei között. Ők elsősorban a széles, és különlegességeket is tartalmazó termékkör, a rugalmas rendelés felvételi módok, a profi telesales, az üzletkötői hálózat és a kiszállító sofőrök hozzáállása miatt ragaszkodnak a céghez. Egyelőre csak Magyarországon, de elsősorban számukra tud a vállalat új termékkörök bevezetésével alternatívát kínálni a beszerzés optimalizálására, mellyel időt és pénzt takaríthatnak meg, és növelhetik hatékonyságukat.
A 100 százalékban magyar tulajdonú cég célcsoportja a hazai gasztronómiai piac szereplői. Mindenképp szeretnének nagyobb hangsúlyt fektetni a közétkeztetésre, a szálloda láncokra valamint a nagyobb konyhákat üzemeltető cégekre. Matusz Balázs, a vállalat elnök-vezérigazgatójának elmondása szerint: „Célunk, hogy a jövőben egy olyan portfóliót alakítsunk ki, ahol teljes mértékben meg tudunk felelni egy öt csillagos szálloda elvárásainak is, ugyanakkor a megfelelő minőségű termékkört tudjuk biztosítani a közétkeztetés számára is.”
Az új szárazáru termékkör palettára vételével a cég méltó alternatívája a multi cégeknek is, hiszen 19 éves tapasztalatait tudja ötvözni az új kihívásokkal. Saját vállalatirányítási rendszere lehetővé teszi, hogy azonnal tud reagálni a vevői igényekre. Az új portfólió többek között magába foglalja a tejtermékek, felvágottak, konzervek, tészták, vegyi áruk széles kínálatát, amely partnereik számára lehetővé teszi, hogy a gasztronómia további szegmenseiben is sikeresen szerepeljenek. Elsősorban magyar gyártók termékeivel terveznek piacra lépni, hiszen hisznek abban, hogy a helyben megtermelt élelmiszerek piacra juttatásának nagy szerepe van a magyar gazdaság felvirágoztatásában.

Superbrands-ről: A BrandCouncil független szervezet 1995-ben Nagy-Britanniában jött létre, és ma már világszerte 88 országban működik. A szövetség által alapított Superbrands program az elmúlt másfél évtizedben a világ legjelentősebb márkaértékelési és –díjazási rendszerévé vált. A BrandCouncil minden országban létrehoz egy független és önkéntes bizottságot, amelynek legfőbb feladata annak biztosítása, hogy csak az arra érdemes márkák kaphassák meg a Superbrands státuszt. A szakértői bizottság tagjai a márkákat a következő elv alapján értékelik: „Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.” A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának védjegyadatbázisa, amelyben több mint 150 000 nemzeti védbejegyzés található. A marketingszakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választják ki a 2013-as év hazai fogyasztói Superbrandjeit. A nemzetközi definíción túl a bírák figyelembe veszik az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját és márkastratégiáját.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.