Minden cég arra törekszik, hogy a partnereit a lehető legjobb módon, profi kiszolgálással, a legbővebb termékkörrel és a legjobb szolgáltatással lássa el. A hazai iparági trendek is arra engednek következtetni, hogy azok a cégek fognak talpon maradni, akik a vevői igényekre a leggyorsabban tudnak reagálni, felmerülő igényeikre komplex megoldásokat kínálnak. Manapság nem elég a hangsúlyt az árra vagy a minőségre helyezni, komplett szemléletváltásra van szükség. Ez a szemléletváltás magában foglalja, hogy olyan portfólióval kell jelen lenni a piacon, amire a fogyasztóknak szükségük van.
Ezt a gondolkodást vallja magáénak a győri Matusz-Vad Zrt.
A 2012-ben elismert MagyarBrands oklevéllel kitüntetett és korábban számos díjat nyert Matusz-Vad Zrt, 2013-as évben elnyerte a Business Superbrands díjat.
A Matusz-Vad Zrt. három országban, több mint 6000 elégedett vevőt tudhat partnerei között. Ők elsősorban a széles, és különlegességeket is tartalmazó termékkör, a rugalmas rendelés felvételi módok, a profi telesales, az üzletkötői hálózat és a kiszállító sofőrök hozzáállása miatt ragaszkodnak a céghez. Egyelőre csak Magyarországon, de elsősorban számukra tud a vállalat új termékkörök bevezetésével alternatívát kínálni a beszerzés optimalizálására, mellyel időt és pénzt takaríthatnak meg, és növelhetik hatékonyságukat.
A 100 százalékban magyar tulajdonú cég célcsoportja a hazai gasztronómiai piac szereplői. Mindenképp szeretnének nagyobb hangsúlyt fektetni a közétkeztetésre, a szálloda láncokra valamint a nagyobb konyhákat üzemeltető cégekre. Matusz Balázs, a vállalat elnök-vezérigazgatójának elmondása szerint: „Célunk, hogy a jövőben egy olyan portfóliót alakítsunk ki, ahol teljes mértékben meg tudunk felelni egy öt csillagos szálloda elvárásainak is, ugyanakkor a megfelelő minőségű termékkört tudjuk biztosítani a közétkeztetés számára is.”
Az új szárazáru termékkör palettára vételével a cég méltó alternatívája a multi cégeknek is, hiszen 19 éves tapasztalatait tudja ötvözni az új kihívásokkal. Saját vállalatirányítási rendszere lehetővé teszi, hogy azonnal tud reagálni a vevői igényekre. Az új portfólió többek között magába foglalja a tejtermékek, felvágottak, konzervek, tészták, vegyi áruk széles kínálatát, amely partnereik számára lehetővé teszi, hogy a gasztronómia további szegmenseiben is sikeresen szerepeljenek. Elsősorban magyar gyártók termékeivel terveznek piacra lépni, hiszen hisznek abban, hogy a helyben megtermelt élelmiszerek piacra juttatásának nagy szerepe van a magyar gazdaság felvirágoztatásában.
Superbrands-ről: A BrandCouncil független szervezet 1995-ben Nagy-Britanniában jött létre, és ma már világszerte 88 országban működik. A szövetség által alapított Superbrands program az elmúlt másfél évtizedben a világ legjelentősebb márkaértékelési és –díjazási rendszerévé vált. A BrandCouncil minden országban létrehoz egy független és önkéntes bizottságot, amelynek legfőbb feladata annak biztosítása, hogy csak az arra érdemes márkák kaphassák meg a Superbrands státuszt. A szakértői bizottság tagjai a márkákat a következő elv alapján értékelik: „Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.” A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának védjegyadatbázisa, amelyben több mint 150 000 nemzeti védbejegyzés található. A marketingszakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választják ki a 2013-as év hazai fogyasztói Superbrandjeit. A nemzetközi definíción túl a bírák figyelembe veszik az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját és márkastratégiáját.