A reklámokat legalább minimálisan nyomon követők sokkal találkozhattak közülök, például az alig egy hete megjelent Volvo-reklám Van Damme-mal, a PepsiMax szpotja a Nascar-bajnokkal és a pánikoló autókereskedővel, vagy éppen a Dove Real Beauty-kampányfilmje.
A nyertes ez utóbbi, tehát a Dove Cannes-ban is díjnyertes szpotja, amelyet 4,24 millióan osztottak meg, és 58,8 milliószor néztek meg.
{youtube|id=XpaOjMXyJGk|width=540}
A Geicónak több tevés szpotja is volt az év során, ezek közül a Hump Day volt a leginkább osztott szpot, 4,03 millió megosztással a második helyre került (18 milliószor nézték meg).
{youtube|id=kWBhP0EQ1lA|width=540}
Az Evian szó szerint gyermeteg szpotja lett a harmadik 3,34 millió megosztással (65 millióan videoindítással).
{youtube|id=pfxB5ut-KTs|width=540}
A Kmart „Ship my pants” (könnyen kitalálható szójáték) reklámja a negyedik 3,05 millió megosztással (19,9 millió megtekintés).
{youtube|id=I03UmJbK0lA|width=540}
Egy török piacra szánt Cornetto-reklám az ötödik a sorban 2,91 millió megosztással és 26 millió megtekintéssel, ami egy 3,5 perces rövidfilm egy fiúról és egy lány szerelméről.
{youtube|id=xEb87JQ9CKQ|width=540}
Következő a sorban a Budweiser szívmelengető szpotja egy lóról és tenyésztőjéről, ami az idei Super Bowl szünetében futott először, és azóta 2,7 millióan osztották meg összesen.
{youtube|id=DNWURTYwn3k|width=540}
A PepsiMax már említett „Test Drive” című reklámja a hetedik, amelyben Jeff Gordon Nascar-versenyző visz el egy körre egy autót a kereskedővel együtt, aki ugyan valójában színész, de remekül játssza el a bepánikolt ember szerepét.
{youtube|id=Q5mHPo2yDG8|width=540}
Az elmúlt hónap egyik legnagyobb felhajtását okozta Stephen King Carrie című regényének új filmes adaptációjához készített reklám, amelyben egy nő rájön a kávézóban, hogy szuperképességei vannak. Ez a film lett a nyolcadik 2,17 millió megosztással.
{youtube|id=VlOxlSOr3_M|width=540}
Kilencedik a Ram Trucks 2 perces szpotja 1,88 millió megosztással (16,5 millió megtekintéssel), amely szintén a Super Bowl reklámszünetében futott először, és szépen fotózott képeket láthatunk, mialatt egy idősebb ember elmondja, hogy miért teremtette meg Isten a földművest.
{youtube|id=AMpZ0TGjbWE|width=540}
Tizedik a Volvo-reklám, amiben Van Damme spárgázik két kamion oldalsó visszapillantóján állva. A szpot alig egy hetes, mégis 1,82 millióan osztották már meg, és 40 milliószor nézték meg eddig.
{youtube|id=M7FIvfx5J10|width=540}
A maradék tíz szpot között olyanok vannak, mint a Poo-Pourri vécéillatosítóhoz készült szpot, a Three telefonszolgáltató Pony Dance című őrülete, vagy a H&M reklámja, amelyet Guy Ritchie forgatott David Beckhammel a főszerepben.
Forrás: Kreatív Online
Forrás: Mashable